baloncuklar

9 Nisan 2011

SELMA,MIZIN KUR-AN LEZZETLERI

Sevgi ve selamlarımla herkese mutlu  hafta sonları  diliyorum,ve ara vermeden dün bahsettiğim lezzetleri paylasmak istiyorum.
Torunumuz,Selmamızın,Kur-an,nı okundu.Bizim yavrumuz ve tüm yavrularımız sağlıkla büyüsünler.RABBİM cümlesini de korusun.Amin.
İste kızımızın Kur-an,nın da hazırladığımız lezzetler.Tarifler daha sonra insallah.O günkü telaşede Sonradan masaya konan bazı lezzetlerin resimleri tek olarak çekilmemiş.İnsallah daha sonra tekrar yapar resimlerim.






                  
                 










15 yorum:

yemekbiraşk dedi ki...

sağlıklı huzurlu mutlu bir birey olur inşallah... sofranızda muhteşem olmuş
sevgilerimle
seval

Unknown dedi ki...

Allah kabul etsin canımcığım
Maşaallah hem evi çok güzel süslemişsiniz emeğinize sağlık hemde bereketli bir açık büfe hazırlamışsınız ellerinize sağlık
Bebeciğinizin de ömrü uzun bahtı açık olsun hayırlı evlat olsun inşaallah
sevgiler

Hayat Penceremden dedi ki...

Canım bebeğiniz uzun ömürlü olsun.Keske bende olsaydım orda :)) ellerinize sağlık

Hayat Penceremden dedi ki...

Canım bebeğiniz uzun ömürlü olsun.Keske bende olsaydım orda :)) ellerinize sağlık

mutfagabuyrun dedi ki...

bak bak bak bitmedi canım.harika şeyler hazırlamışsınız.ellerinize sağlık.öpüyorum.

Özgen dedi ki...

Herşey harika görünüyor özene bezene yapılmış Allah kabul etsin sevgiler...

Saglıklımutfak dedi ki...

Sevalcım Allah kabul etsin:) Sağlıklı uzun ömürler dilerim

Yeşim dedi ki...

Allah kabul etsin ne güzel düşünmüşsünüz.
sofra harika ellerinize sağlık.
Selma prensese hayırlı uzun bir ömür diliyorum.
gözünüz aydın.

anneanneninemekleri dedi ki...

Of of of o ne güzel lezzetler ve de ne güzel bir amaç için hazırlanmışlar.Ellerinize sağlık

mandalincikmazi dedi ki...

Allah kabul etsin canım arkadaşım ne güzel böyle kuranlarla evlatlarımızı karşılamak...
Öpüyorum kocaman....

Unknown dedi ki...

Allah kabul etsin inşallah sağlıklı ve hayırlı ömürlü olsun inşallah

MERMERTEZGAHYEMEKTARİFLERİ dedi ki...

GÜZEL BEBEĞİNİZE HAYIRLI UZUN ÖMÜRLER DİLİYORUM RABBİMDEN
SİZİNDE ELLERİNİZE SAĞLIK HARİKA İKRAMLAR HAZIRLAMIŞSINIZ. MASANIZ ÇOK GÜZEL GÖRÜNÜYOR BAYLDIM
SEVGİLER

Narince dedi ki...

Dolu dolu bir sofra, ellerinize sağlık.

Peritozu dedi ki...

Hem gorsel hemde manevi bir solen olmus belliki... Allah kabul etsin :)

CANBOGAZDAN dedi ki...

Sofranız çok iştah açıcı görünüyor. Elleriniz dert görmesin :)