baloncuklar

7 Şubat 2012

PORTAKALLI ÇİKOLATALI KEK


Kırmızı gülTüm izleyicilerim,ziyaretçilerim,her birinize ayrı ayrı sevgiler,selamlar:) Keyif çayınızın yanına çabucak hazırlanan nefis mi nefis bir kek ister'misiniz? 
Pişerken yaydığı mis gibi kokularla iştah kabartan,lezzetiyle damak çatlatan,görünümüyle gözlere şenlik bir lezzet:)
Ayrıca tarifimi Tombul Tarifler  blog'unun sahibi arkadaşımın etkinliğine yolluyor,bol paylaşımlar diliyorum.

MALZEMELER:

2 Yumurta
140 gr. 1 Su bardağından 1 parmak eksik. toz şeker 
16o gr. 1 Su bardağı + yarım su bardağından 1 parmak eksik un 
1 Paket kabartma tozu
1 Paket vanilya
1/2 Su bardağı süt
50 gr. Tereyağı
2 Portakal kabuğu rendesi
35 gr. bitter çikolata rendesi


HAZIRLANIŞI:
Önce yumurta ve toz şekeri yoğunlaşıncaya kadar mikserleyin.
İçine un,kabartma tozu ve vanilyayı eleyerek karıştırın.
Yağı eritip süt ile birlikte ilave ederek tekrar çırpın.
En son rendelediğiniz portakal kabuğu ve çikolatayı ekleyerek karıştırın.
Yağladığınız 24 x 10 boyutun da baton kalıba dökün.
5 dakika önceden ısıttığınız 180 derece fırında pişirin.

                                            Afiyet olsun.

45 yorum:

u.aydin dedi ki...

ellerine saglik enfes gorunuyor.sevgilerle.

Unknown dedi ki...

Canim ellerine emeklerine saglik kek cok güzel görünüyor .Afiyetler olsun hayirli aksamlar.

neslice tarifler dedi ki...

Portakalla çikolatayı aska benzetiyorum ben. Birbirini tamamlayan iki farklı tat. Bu ask kekde birleşince ortaya bu muhteşem görüntü çıkmış. Ellerinize saglık Seval Hanım.

İlayda'dan Hobiler dedi ki...

Gerçekten nefis görünüyor Seval ablacım ellerinze sağlık :) Sevgiler...

bırtutamkekik dedi ki...

ablacımmm...
bu ne güzellik gece gece...
kokuları buralara geldi sanki portakal aromasının..
ellerine sağlık...
gönülden muhabbetle..
:)

mavii dedi ki...

istiyorumm istiyorum sevda abla banada bir dilim yolla nolur ya:))
elerine saglık ablamm fiyet olsun çok güzel görünüyor

Nuraycatasarimlar dedi ki...

Belki inanmayacaksın ama sanki ekrana doğru eğilmiştimki kekin kokusu geldi:)) nefis görünüyor eline sağlık:))

Unknown dedi ki...

Canım mis gibi kokusu burnuma geldi ellerine sağlık sevgiler.

MERMERTEZGAHYEMEKTARİFLERİ dedi ki...

mis gibi portakal kokusu buralara kadar geldi ellerine sağlı canım afiyet olsun sevgiler:)

olsada yesek suzan dedi ki...

OHH MİS GİBİ BİR KEK BEN DE İSTERİM ELLERİNİZE SAĞLIK SEVGİLER...

Noblesse dedi ki...

portakal ve çikolata birarada, görüntü harika eminim tadı da öyledir, ellerine sağlık.

Recep Altun dedi ki...

Merhabalar,

Gerçekten ikindi vakti çayında böyle lezzetli ve güzel bir kek aranıyor ve çayla birlikte öyle de güzel gidiyorlar ki...

Elinize, emeğinize, yüreğinize ve paydaşlığınıza teşekkürlerimi sunarım.

Selam ve dualarımla birlikte Refik-i A'la'ya emanet olun.

fatosun mutfagından... dedi ki...

ellerine sağlık canım..çok iştah açıcı görünüyor..sevgiler,hayırlı günler

durme durme dedi ki...

Portakal ve çikolata müthiş yakışıyor bir keke. Enfes görünüyor. Ellerine sağlık, Sevgilerle...

reyhan kokulu mutfağım dedi ki...

mis gibi bir kek olmuş bende çok seviyorum portakallı lezzetleri ellerine emeklerine sağlık...

Güloanne mutfakta dedi ki...

Sevalciğim öncelikle ellerine sağlık çok güzel olmuş.
Canım benim için fark etmez ama ayrı,ayrı etkinlikte aynı tariflerin olmasın.Olmaması blogunuz açısından daha iyi olur.Bana başka tarif ver istersen daha sonra bunuda gönderirsin.

Unknown dedi ki...

güzel tarifin için teşekkür ediyorum tarifin yayında sevgiler canım

gelibolu17 dedi ki...

şu baton kalıpta keki bir ben yapamıyorum ya,ne güzel olmuş seninki,elleirne sağlık,afiyet olsun,,,selamlar :)

Unknown dedi ki...

MMMMMMM. ÇOK GÜZEL GÖRÜNÜYOR... ELLERİNE SAĞLIK...

mutfagabuyrun dedi ki...

offf ben bu kekden 1 değil 2 dilim yerdim şimdi olsaydı.harika olmuş canım.ellerine sağlık.sevgiler.

özlem dedi ki...

bayıldımmm mis gibi portakal aroması ve çikolata. en sevdiğim iki lezzet. afiyet olsun. ellerine sağlık

kurabiyeevim dedi ki...

Ellerinize sağlık.. her zamanki gibi nefis görünüyor..sevgilerimle..

NzlGl dedi ki...

Çok çekici görünüyor ellerine sağlık, sevgiler

Unknown dedi ki...

Portakal ve çikolata zaten müthiş ikili..
Ahhh olalıydı şimdi birkaç dilim ahh..:((
Ellerine sağlık ablacım..
Nefiss görünüyor.

YEMEK SEVDAM (ELİF) dedi ki...

Mmmm, nefis görünüyor canım, ellerine sağlık. Sevgiler...

kalpkurabiye dedi ki...

ablacım ellerine sağlık:)
kekein nefis görünüyor:)
mutlu günler.
sevgiler..

anne eli gibi dedi ki...

ellerine sağlık canım portakalla çikolata pek yakışır birbirine,çok güzel görünüyor kekin..

Unknown dedi ki...

Seval Hanım valla kokusu burnuma kadar geldi..dün bende sipariş yaptığım cafeye porsiyonluk köstebek pasta yapmıştım kekin içine portakal kabuğu rendeledim...spora gidip geldim ev nasıl portakal kokuyor aroması rahiyası müthiş bir meyve size afiyet olsun ben yemiş kadar oldum elimize sağlık..

Güloanne mutfakta dedi ki...

Canım tarifin yayınlandı.katılımınızdan dolayı çok tşk ederim.O güzel tariflerinizle desteklerinizi bekliyorum sevgiler

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

Canı ellerine sağlık
:)
Mmmmmmmmmmm mis olmuş
harikasın tatlım
şansı bol olsun.

PAPATYA PRENSES dedi ki...

İnsan akşamüstleri çayın yanına birşeyler istiyor illaki..

Pek leziz görünüyor,ellerine sağlık canım.

bluestyle dedi ki...

nefis gözüküyor.portakalı da portakallı keki de çok severim.fırın aabilirsem inşallah deneyeceğim.
ellerine sağlık canım.
bu arada mimlendin haberin olsun:)
sevgiler...

sarımutfak-hande dedi ki...

kekde sunumuda harika
ellerine sağlık canım

pasta köşesi dedi ki...

tam çay içerken bakılmazki ama dimi hatta bende:) ellerine sağlık çok güzel olmuş canım

mihrimah dedi ki...

olsada yesem canım çok lezzetli görünüyor ellerine sağlık.sevgiler

Böğürtlen Taneleri dedi ki...

İştah açıcı bi kek ellerine sağlık.

Nergiz GP dedi ki...

Çok nefis görünüyor ellerinize sağlık.

Annemin Yemekleri dedi ki...

Merhaba, ben geldim. Portakallı lezzetlere bayılıyorum. Deneyeceğim. Ellerine sağlık..

Çiçeklendim dedi ki...

Amanın nasıl da güzel:)) Ellerinize sağlık:)

ihlamurcum dedi ki...

Şahane görüntüde olmuş, eminim tadıda süperdir.Bu arada yağı ne kadar azmış,bence çokta hafif.Yapmak istiyorum, hemde hemen.Teşekkürler

essu dedi ki...

ellerine saglık canım nefis görünüyor bugunlerde kek yiyorum :P sürekli kikii

Hazan mevsimi dedi ki...

emeklerinize saglık nefis görünüyor hemen yarın yapmassam çatlarım .sagolun ..

sare dedi ki...

Sevalcim, merhaba. İyi hafta diliyorum.
Kek bir harika görünüyor, ellerine sağlık.
Portakal kabuklarını değerlendirmene de bayıldım, canım.
Sevgiler.

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Kokusu burnuma geldi sanki,inanılmaz güzel görünüyor Sevgili Seval eline sağlık.

Unknown dedi ki...

harikaymışşşş