baloncuklar

17 Şubat 2012

DOST SOFRASI


Kırmızı gülHayırlı Cumalar dileklerimle sevgiler selamlar:)
Yaşamımız da dostların yeri öylesine önemli ki.İnsanın sevdiğini ve sevildiğini hissetmesi kadar güzel bir duygu var mıdır? İşte bu masamın etrafında toplananlar da sevdiğim ve sevildiğim eskimeyen dostlardan.Abartmıyorum tam 40 yıllık dostlarımız.Aslında dost değil ailemizin birer parçasılar.Ayten ablam ve Sevim ablam gelini ve torunları.Eşimin hemşerileri.Öz ablam gibi severim.Ayten ablam eşi Hasan ağbiyi kaybedince memlekete yerleşti,Kışları dönüşümlü olarak oğullarının yanında geçiriyor.Şu anda buradaki oğlunun ve adeta bir melek gibi gelininin yanında.Önceki gün de bizde toplandık.Eski günleri yadettik.Rahmetli Hasan ağbiyi babamı annemi andık,onlara dualar okuduk.O gün sohbetler eşliğin de içtiğimiz çaylardan resmen dostluk tütüyordu.Harika bir gündü.

Masamda ki lezzetler gelince.
İçli köfte böreği
Patatesli soğanlı kek
Kuru börülce salatası
Sarımsaklı yoğurtlu bulgur salatası
Labne peynir kremalı,havuçlu elmalı havuçlu üzümlü kek
Minik diyet kekler

                      Sevgiyle dostlukla kalın.


27 yorum:

Çiçeklendim dedi ki...

wouww harika gözüküyor herşey...Ellerinize sağlık:)

İlayda'dan Hobiler dedi ki...

Sofra muhteşem görünüyor ablacım bayıldım herseyn çok lezzetli olduğu fotoğraflardan bile belli ellerine sağlık =)

AslıASLI dedi ki...

Öyle güzel bir masa olmuşki ellerinize saglık.

Her şeyden güzelide o masada sevdiginiz insanlarla olmanız..

Yasemin Kokulu Bir Hayat dedi ki...

harıkulade bı sofra bayıldım:)

susamcorekotuFeriha dedi ki...

dostluk muhabbet ne güzel şey yanında da şifa niyetine çaylar:))))
hayırlı cumalar sevgiler

mahmur prenses dedi ki...

muhteşem bi sofra harika görünüyor eminimki tadlarıda harikadır

pasta köşesi dedi ki...

şahane bir sofra birde dost muahbetti eklenince daha ne ister insan:)hayırlı cumalar canım...

okuryazar naneşekeri dedi ki...

oooof hepsi harika görünüyor zaten bir de kırmızılar iyice iştah açıyor :)

ellerine sağlık.

tarifleri izliyorum.bunların tariflerini de bekliyorum :)

sevgiler...

Kiremithanem dedi ki...

Allah onlara rahmet etsin merhametle muamele etsin inşallah..sofra şahane ablacım..hayırlı cumalar..

Unknown dedi ki...

Ne mutlu sizlere.... Böyle dostluklara SIMSIKI sarilmak lazim, dost diyebildiklerimiz o kadar degerlidir ki... Bu sahane yemekler ve sofra icin ellerinize saglik... Bu arada Istanbul`a geldiginizde karsilasabiliriz insallah... Sevgilerimle, mutlu bir hafta sonu diliyorum....

minimutfaktan dedi ki...

Hayırlı cumalar, her şey güzel görünüyor ellerinize sağlık da ben içli köfte böreğini merak ettim tarif gelecek mi ?

mutfagabuyrun dedi ki...

herzamanki gibi yine döktürmüşsün canım.ellerine sağlık.hayırlı cumalar diliyorum.

umutluhayat dedi ki...

şahane bir ziyafet sofrası.ellerine sağlık canım misafirlerin çok şanslı...

Unknown dedi ki...

Canım Rabbim dostlarımızı etrafımız
dan eksik etmesin.Masa çok özel,el
lerine sağlık hayırlı cumalar sevgiler.

Hayat Mutfakta Guzel dedi ki...

Ooooo harika bir masa...

Nergiz GP dedi ki...

Ne güzel böyle dostlukları Allah herkese nasib etsin.

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Elelrine sağlık afiyet seker bal olsun canım, rabbim iyileri hayatımızdan eksik etmesin hayırlı cumalara..

Nuraycatasarimlar dedi ki...

Ellerine sağlık,menü çok güzel ve masa düzeni çok hoş :)sevgiler:)

Unknown dedi ki...

Ablacım Allah sofranın bereketini eksik etmesin..
Dostluğunuz daim olsun..
Ağzınızın tadı hiç bozlumasın..
Ellerine sağlık.
Öpüyorum.

İnci Yemek dedi ki...

Ne mutlu sana ve dostlarına sevalim:)uzun uzun yıllar bereketli sofralarda muhabbetiniz
daim olsun.
Sofra ve sofradaki lezzetler enfes gözüküyor ellerine sağlık canım benim:)reçeteleri bekiyorum.
öperim seni..

Çiğdem dedi ki...

Diyet kekler ve kuru börülce salatasının tarifini heyecanla bekliyorum... Diyetisyenim kuru börülce koydu listeme ve daha önce hiç pişirmediğim için satın aldığım gibi duruyor kilerde... Ellerinize sağlık... Sevgiler

ANNEMİNELİ dedi ki...

Dostluklar hep beraber olsun, sevgilerrrr...

deeptone dedi ki...

şanslıymış dostlar.
:)

Elif'in defterinden (mndlna) dedi ki...

Ellerinize sağlık, tarifleri heyecanla bekliyorum.

Recep Altun dedi ki...

Merhabalar,

Cenab-ı Allah, hiçbir kulunu eşsiz ve dostsuz bırakmasın. Dostlarımızı da iyi günün değil, kötü günün dostlarından eylesin!

Güzel dost ve dostluklarla dolu bir yaşam dilerim.

Selam ve dualarımla.

*mehtap dedi ki...

çok emek harcanmış ne güzel şeyler çıkmış ortaya,eline sağlık.

Unknown dedi ki...

ne kadar hoş bir sofra olmuş emeğine sağlık hele de o masada oturanlar dostlar olunca...