baloncuklar

5 Ocak 2014

Kırmızı gül Merhabalar gönlü yüreği güzel dostlarım arkadaşlarım tüm izleyenlerim.
Gecikmeli olarak Yeni Yılınızı kutluyor.En içten kalpten sevgilerimle siz değerli dostlarıma arkadaşlarıma,tüm değerli takipçilerime;Ailece ve tüm sevdiklerinizle bir arada geçireceğiniz,Sağlık-Huzur-Başarı ve mutluluklarla dopdolu yeni bir yıl diliyorum.

Canlarım,her zaman dediğim gibi sevmek güzel ama sevilmek çok daha güzel:) Benim için çok değerli olan yorum-mail-tel.aracılığı ile gelen hatır soran, güzel dilekleriniz dualarınız için çok ama çok çok çokkk teşekkür ediyorum.Ve her birinize ayrı ayrı taa derinlerden kalpten gelen sevgi ve selamlarımı yolluyorum:)

Rabbim'in izniyle sağlık sorunlarımı çözümleyip,inşallah en kısa zamanda sizlerle buluşup bu ayrılığın acısını çıkarma dileklerimle Sevgiler & Selamlar...

Dostluk bazen bir şarkıyı,bazen sanal dünyada bir paylaşımı,
kokusunu almasak da sanal bir gülü paylaşmaktır
En içten sevgilerimle sağlıcakla kalın...

  Seval Koyuncu  


                    
                                                                
                                                  



30 yorum:

Kiremithanem dedi ki...

Kıymetli ablacığım..Kumanda panelinde yayınını görmeyi ne çok özlemişim..
Dualarım seninle..
İyi ol ve gel..
Rabbim yar ve yardımcınız olsun..
Çok uzaktan..çok soğuklara sımsıcak merhaba kalben selamünaleyküm..

Nuraycatasarimlar dedi ki...

Sevalcim hoşgeldin, seni burada görmek çok güzel ,özlemişim yazılarını,sevgilerimle:)

mutfagabuyrun dedi ki...

yei yılda tüm dileklerinin gerçekleşmesi temennisiyle canım.sevgiler.

neslice tarifler dedi ki...

Seval Ablacım siz iyi olun da biz her yerde ve her zaman bekleriz sizi.. Yeni yılın size ve sevdiklerinize öncelikle sağlık, sonrasında da huzur ve bolluk getirmesini diliyorum. İyi senelerimiz olsun Seval Ablacım..

hatırakalsın dedi ki...

Sizi çok özledik. En kısa zamanda tüm sağlık sorunlarınızı atlatırsınız inşallah. Yeni yıl size gönlünüzden geçen tüm herşeyle beraber bol bol sağlık getirsin :))

MAZES dedi ki...

ah canım...benim küçük kızın tayini istanbula çıktıktan sonra neredeyse depresiyona girdim ...umarım bu sene alışırım ....benden de en güzel dileklerimle ....

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Canim senin iyiligin sagligin onemli olan..gozden uzaksin ama gonulden degil ..guzel haberlerini bekliyoruz saglikli nice guzel yillar diliyorum(Sanirim bir yorum daha birakmistim ama heran bakma olanagin yok olsun buda ikinci olsun dedim:) )sevgiler Sevalcim.

Unknown dedi ki...

Ablam şifalar diliyorum,sevgiler...

çeşnici Handan dedi ki...

Öncelikle sağlık ardından mutluluk ve huzur dolu bir yeni yıl dilerim. Sevgilerimle.

Heyyfi dedi ki...

Seval'ciğim, bu güzel, içten ve sıcacık yazın için çok teşekkür ederim.
Güzel yüreğin her daim bizimle bunu biliyoruz canım. Dilerim yeni yıl sana sağlık ve mutluluk getirsin...
Bu güzel gül için teşekkür ediyorum ve sana sıcacık sarılıyorum canım...
Sevgiler...

maviye iz süren dedi ki...

sağlıklı ve huzurlu ve mutlu bir yıl diliyorum canım:)
kendine dikkat et
çok öptüm sevgiler

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

canım ablam nice mutluluklara benimde bu sene çok tadım yok ne oldu bize seni çok özlemiştim:))))

Arzu Sözen dedi ki...

Canim merhabalar... seni gormek cok guzel saglik ve keyif dolu senelerin olsun iyi yillar..:-)

gizlitad dedi ki...

Merhabalar :D Yeni yılın size ve ailenize sağlık, mutluluk, huzur getirmesini dilerim... İnşallah bir an önce sağlık problemleriniz çözülür... Sevgilerimle ;)

vişnap dedi ki...

Canımmm Sevalciğim senin de yeni yılın kutlu olsun sevdiklerinle beraber sağlıklı huzurlu mutlu geçsin .Sevgilerimle bol sağlıklı günler diliyorum.

AslıASLI dedi ki...

Sevalim seni yeniden okumak, geldiğini bilmek çok güzel. Cidden çok özlüyorum-özlüyoruz seni.
Çok mutlu olduğun, sağlıklı huzur dolu yıllar diliyorum sana ve tüm sevdiklerine.
Lütfen fazla ara verme olurmu merak ediyoruz.

petunyalarim dedi ki...

Sevalcim, benim canim arkadasim... Umarim daha iyisindir... Umarim en kisa zamanda, güzel haberlerini duyurursun bizlere... Sevgilerimle, özlemle bekliyorum...

reyhane dedi ki...

Her şey gönlünüzce olsun

birmavimbirpembem dedi ki...

geldim üyen olmak istedim ama izleyivci gadgeti etkin değil. postlarımdan birinde var. beklerim

AslıASLI dedi ki...

Sevalim iyimisin, merak ediyoruz seni.

Mommyslifetime dedi ki...

Merhaba,
Bloğunuzu çok beğendim ve takipçiniz oldum. Sizi de bloğumda takipçi olmaya beklerim. Çok sevgiler
http://mommyslifetime.blogspot.com

vişnap dedi ki...

Sevalciğim selam canımm geldim yoksun belki gelmişsindir buradasındır bir haber alırım diye.Umarım her şey yolundadır arkadaşım sağlık sorunların nasıl oldu merak ettim canımm Rabbime emanet ol sevgilerimle..

Igne oyam dedi ki...

RABBİM şifalar versin canım umarım tez zamanda bizlerle olursun

seolara dedi ki...

Paylaşımlarınız çok başarılı, sitenizi ilgiyle takip ediyorum..
www.cay-makineleri.com

gultasarim dedi ki...

sevgiler

siyah kuğu dedi ki...

Abla uzun zamandır yoktum , umarım eşin ve sen. iyisinizdir. öpüyorum sevgilerimi bıraktım.

İstanbul Boyacı dedi ki...

iyi bir site teşekkürler.

tatyemek dedi ki...

çok yorucu zahmetli bir blog yapmışsın senin için yorucu olmuş eline sağlık
umarım daha iyi istediğin olur

tat yemek dedi ki...

çok harika bir blog bende bloguma beklerim kolay gelsin iyi çalışmalar

Atalay yetkili servis dedi ki...

Atalay yetkili servis olarak paylaşımınızı beğendik.

http://eniyiyemeksiteleri.blokspot.com/