baloncuklar

7 Aralık 2012

♥♥♥ MUTLU ♥ YILLAR BANA ♥♥♥



Kırmızı gülGünaydın arkadaşlar:) Gününüz günümüz aydın olsun:)
Geceden başlayan kutlamalarla,çocuklarımın sürprizleriyle.Bugün 2 ayrı doğum günümün heyecanı içindeyim:)
Yeni bir yaşla birlikte bugün bir yaş daha büyüdüm bir yaş daha olgunlaştım:)Her geçen yıl hatta gün,bakış açılarıyla düşünceler değişiyor.İşte bugün yepyeni düşüncelerle fikirlerle yeni bir yaşa merhaba diyorum:)

Çocukluğumuz hiç bitmeyecek gibi gelir değil mi?O nedenle çocukluk anılarımız unutulmaz hiç bitmez anlatır dururuz.Ama zaman öyle bir geçiyor ki! Yaşamlarımız da farklı farklı yaşam perdeleri açılıyor.Ben RABBİM'in şanslı kullarındanım ki doğumumdan bugüne benim yaşam perdem güzel açıldı.Bu yüzden geriye dönüp baktığım da arkamda sevgi ve huzur dolu yıllar bıraktığım.Sevdiğim ve sevildiğim için hiç üzülmem geçen yıllarıma.

İçimde hiç yaşlanmayan hiç büyümeyen duygularını gizleyemeyen.Üzülünce gözyaşlarına hakim olamayan,sevinince zıp zıp zıplayarak yerinde duramayan sabırsız mutlu çocuğu yaşattığım sürece huzur da benimle olacağını biliyorum.


Akıl vücut ve ruh sağlığıyla yaşamımı sürdürdüğüm için yüzlerce binlerce sana şükürler olsun Yüce RABBİM.
Yeni yaşım da RABBİM bana ve cümlemize de sağlık huzur mutluluk ve başarı dolu nice yaşlar nasip etsin.Amin.


                    Bugün LEZZET YAGMUR'umun.
                                    2. Yıldönümü... 
Kırmızı gülSizleri ve bloğumu seviyorum bana çok şey öğrettiniz...
Çocuklarım dahil çevreme,sosyal paylaşım sitelerinde tanımadığınız kişilerle arkadaş olma diye sürekli ikazda bulunan ben blog açtıktan sonra tanımadan da arkadaş olunacağını öğrendim. Ayni platformda ayni ortak zevklere sahip olunca görmeden de güzel dostluklar kurulacağını  öğrendim.Yanımda ki arkadaşlarıma siz bloger arkadaşlarımı ekledim.
Tariflerimi yanlışlıkla sildiğimde ilk sizlerden yardım istedim.Tabii oğlumu uyutmadığım Aliii gelll yanlış bişey yaptım galiba...ve anneee yine ne yaptınnn...Diyen diyologlarımızın karıştığı uykusuz geceler de az değil hani:) Silme korkularından gaddet'lere el süremesem de!Daha öğreneceğim çok şey olsa da!Öğretirken öğrenmeyi de öğrendim.Bloğuma yardımı dokunan tüm arkadaşlarım sonsuz teşekkürler sizlere.

Aslında geniş vakit ayırabilsem,daha çok güzel paylaşımlarım olacak.Ancak eşim emekli olunca eşimi ihmal etmemek için pc ye fazla zaman ayıramasam da.Yani bir yanım önceliklerim de diğer yanım bloğumda.

Hani sanatçılar sahnelerin tozunu yuttuk kopamayız derler ya:) Bizler de bloger tozu mu yuttuk acep:)) Ne yardan ne serden kopamıyoruz .İşte blogcu olmak böyle bir şeymiş:) 

Bloglar alemi kocamann bir okyanus ve bu okyanusta ben bir damlayım. 

Siz bloger arkadaşlarım ve tüm izleyicilerim sizler bu bir damlayı takip ederek çoğaltmasaydınız.Biraz uzaklaştığımda yorum ve mailleriniz ile nerdesin diye aramasaydınız.Ben de bu kadar istekle yazamazdım.

Bloger arkadaşlarım,tüm izleyicilerim takipçilerim,çocuklarım yeğenlerim tüm sevdiklerim ve sevenlerim ''LezzetyagmuruSevalcelezzetler'' bugün varsa yoluna sevgiyle istekle devam ediyorsa.Siz değerli arkadaşları ve tüm izleyicileri sayesindedir.Hastalıkta sağlıkta her daim yanımda olduğunuz için.Her birinize en içten dileklerimle kucak dolusu sevgilerimle sonsuz teşekkürler:)♥                                                             
Bloğumla ilgili daha öğreneceğim çok şey olsada.Eğer ki isteyerek,severek inanarak bir yola çıkılıyorsa yapılamayacak şey yoktur diyerek öğrenilen öğretilen paylaşılan nice güzel günlere....
Ben dostlarımı ne kalbimle ne aklımla severim.
Olur ya...
Kalp durur...
Akıl unutur...
Ben dostlarımı ruhumla severim.
O ne durur,ne de unutur...
                   Mevlana

                        
                       

53 yorum:

Unknown dedi ki...

Ablacım mutlu yıllar,nice güzel paylaşımlar dileklerimle öpüyorum...

*mehtap dedi ki...

Sevalcem doğum günlerin kutlu,mutlu,neşeli,huzurlu,sağlıklı,güzelliklere dolu geçsin, sevgiler kucak dolusu....

NzlGl dedi ki...

Doğum gününüz kutlu olsun Sevgili Seval hanım.

Aileniz ve sevdiklerinizle beraber geçireceğiniz sağlık ve mutluluk dolu nice güzel yıllar diliyorum size

Ayrıca sizi tanıdığım için ben kendimi şanslı hissediyorum.
İyiki sayfanıza gelmişim:)))

Sevgilerimle

nazlı gül

Kiremithanem dedi ki...

Mutlu yıllar ablacımmmmmmm mailini kontrol eder misin???

Unknown dedi ki...

Canim benim, ne de güzel ifade etmissin duygularini.... Sana kocaman bir SAGLIKLI, MUTLU YILLAR..... Seni tanimiyorum ama sana karsi kanim kipir kipir... Insallah birgün karsilasmamiz da kismet olur.... Sana, güllerimle bezeli, kocaman bir pasta gönderiyorum gönlümden sevgili arkadasimmmmmm....

lezzettabağı dedi ki...

Canııım mutlu sağlıklı nice yaşlar diliyorum herşey gönlünce olsun.. bloglar için yazdığın yazı ne kadar güzel ve içten olmuş bayıldım okurken sabah sabah.. niceseneler birlikte geçiririz inşallah. sevgiler iyi hafta sonları..

İki Kum Tanesi dedi ki...

Nice güzel, keyifli ve sağlıklı yaşları, sevdikleriniz ve sevenlerinizle yaşayıp, blogda bizlerle paylaşın inşallah. İki kum tanesinden sevgiler.:)

gooogoook dedi ki...

Nice senelere:).

sosyete aşçısı dedi ki...

Doğum gününüz kutlu olsun,hep mutluluk getirsin size gelecek günler...
Sevgilerimle:)

hayatreceli dedi ki...

nice mutlu yıllara canım yeni yaşın sağlık huzur mutluluk getirsin sana tatlım:) çok duygulu bir post olmuş keyifle okudum..tekrar nice yaşlara:)

Gisi Tasarım dedi ki...

Hayırlı yaşlara Seval ablacığım.
Rabbim hem dünyada hem de ahiretinizde güzellikler versin İnşaAllah.
Muhabbetlerimle...

Peygamberim İzinden dedi ki...

NİCE NİCE YILLARA ALLAH HAYIRLI VE BEREKLİ UZUN BİR ÖMÜR VERSİN SEVDİKLERİNİZLE BERABER.. Yazınız çok güzel duygularınızı paylaşıyorum. Allah razı olsun.
Hayırlı cumalar

MAZES dedi ki...

nice mutlu,huzurlu yıllara canım arkadaşım,sevdiklerinle hep beraber ...

Unknown dedi ki...

Sevdiklerinizle nice sağlıklı ve huzurlu yaşlar dilerim. Ayrıca blogunuzun bol paylaşımlı uzun yılları olur inşallah. Sevgiler...

Nuran dedi ki...

Sevalcim nice sağlıklı uzun ömürler dilerim. Yüzündeki tebessüm hiç bitmesin sevgiler:))

reyhan kokulu mutfağım dedi ki...

ailenle birlikte nice güzel yaşlara ve paylaşımlara seval ablacığım...

sarımutfak-hande dedi ki...

nice mutlu senelereeeee :)))

Fransali Gelin dedi ki...

Dogum gunun kutlu olsun canim, Allah hayirli guzel omurler versin sevdiklerinel :)

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

canım ablam nice senelere.
seni ve sizleri tanıdığıma çooooook mutluyum maşAllah hepimize.
Birlik beraberlik içinde nice senelere teprikler canım ablam. Sizlerin engin tecrübelerinden her zaman istifade ediyorum.
Lezzetli kasende 15 gün sonra 1 yaşında olacak kalbim pır pır ediyor.
İyiki benim hayatımda varsınız bende duygusalım şu anda gözlerim yaşardı.
KUCAK DOLUSU SEVGİLER:)))))))))

Didem Özkan dedi ki...

Doğum gününüz ve blogunuzun yıldönümü kutlu olsun :)
Nice sağlıklı, mutulu, huzurlu ve uzuuunnnnn yıllarınız olsun inşallah..
Sevdiklerinizle beraber..
Mutlu yaşlar.

AslıASLI dedi ki...

Sevalim doğum günün yürekten kutluyorum. Sevdiklerinle beraber olacağın, sağlıklı ve çok mutlu yıllar diliyorum :) ne kadar güzel iki ayrı kutlama yapmışsınız.

anne eli gibi dedi ki...

doğum günün kutlu olsun,nice sağlıklı yıllara..

anneanneninemekleri dedi ki...

Nice yıllara...

Yaseminin Mutfağından dedi ki...

Nice nice seneleriniz olsun
Hayırlı cumalar
sevgiler

neslice tarifler dedi ki...

Bir yaş daha güzelleştiniz Seval Hanım. Sizi tanımak mutluluk ve onur verici. Birlikte nice güzel yıllara..

Gurme Şirine dedi ki...

doğum gününüz kutlu olsun...
nice mutlu senelere inşallah...

sevgiler...

Lezzet Senfonisi dedi ki...

Sizi tanıyalı çok kısa bir süre oldu ancak aynı duyguları hissediyorum.Blog dünyası yeni heyecanlar ve sevinçlerle dolu.
Daha nice güzel senelere Seval Hanım
Sevgiyle selamlıyorum sizi...

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Sevalcim, sevdiklerinle birlikte nice uzun mutlu yillara diyerek dogum gununu kutluyorum. Pastalarin da bir enfes kaldiysa bir dilimde benim icin ye canim..NICE SENELER:)

Bebek Uyku Seti dedi ki...

Harika siz çok güzel yazdınız ben de yazınızdan keyif ala ala çok güzel okudum :) Ailenizle ve sevdiklerinizle geçireceğiniz sağlık mutluluk ve başarıyla dolu uzuuuuuuuun bir yaşam diliyorum:)

Beyaz Hanımeli dedi ki...

Hem senin, hem de blogunun yeni yaşı kutlu olsun. Nice güzel senelerde, güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle. Sevgiler.

İnci Yemek dedi ki...

Seval'ciğim iyi ki yolumuz buradan geçmiş iyi ki burada buluşmuş birbirimizi hiç görmesekte sevmişiz:)ne mutlu bize.Nice nice sağlıklı,ailen ve evlatlarınla yeni yaşların olsun canım:)
kucak dolusu sevgilerimi gönderiyorum...

maviye iz süren dedi ki...

Doğum günün kutlu olsun,blogda da nice güzel yılları hep beraber paylaşmak dileğiyle.
sevgiler

Unknown dedi ki...

Nice güzel sevgiyle dolu yaşlar diliyorum:)Allah sevdiklerinle ve biz blogçu dostlarınla birlikte çok uzuuuun ömürler versin size, Sevgilerimle...

Ra55 dedi ki...

Merhabalar Sevalce Lezzetler,

Yazınızdan bir pasajı aşağıya alarak tekrar vurgulamak istedim.

"...doğumumdan bugüne benim yaşam perdem güzel açıldı. Bu yüzden geriye dönüp baktığım da arkamda sevgi ve huzur dolu yıllar bıraktığım, sevdiğim ve sevildiğim için hiç üzülmem geçen yıllarıma..."

Ne mutlu size, daha nice mutlu yıllar dilerim.

Selam ve dualarımla.

kış güneşi dedi ki...

uzun yıllar hep beraber sağlıkla

gümüşinci dedi ki...

Yeni yaşın önce sağlık, sonra dilediğin tüm mutlulukları getirsin... Nice Yıllara...

Unknown dedi ki...

ne güzel çifte kutlama mutlu yıllar...bana yazdığın yorumlar için çok teşekkür ederim..umarım dediğin gibi bir pastacı olurum sevgilerimi yolluyorum sana....

Unknown dedi ki...

Ablacııım sağlıklı,huzurlu nice nice yaşlara,yıllara..
Kesinlikle haklısın bloğun tozunu yutuyoruz ne?
Ne kadar ara verilsede,arada bir sıkılsakta bir türlü kopamıyoruz ve çok güzel arkadaşlıklar ediniyoruz bu bloglardan..
İyiki açmışız ve birbirimizide tanımış..
Kocaman öpüyorum ablacım..

Armina dedi ki...

Geçmiş doğum günün kutlu olsun canım, mutlu yıllar dilerim.

ehlikeyfchef dedi ki...

nice mutlu huzurlu sağlıklı, senelere,seval ablacım:)

Unknown dedi ki...

Doğum günün kutlu olsun..Her daim hep sevdiğin insanlar yanında ve yakınında olsun..Duygularını çok güzel aktarmışssın...

Unknown dedi ki...

Canim Sevalcigim,,,, merak etme yorumunu aldim coook mutlu oldum,,,, ayrica o baslar bize lazim, öyle yorumlar gitmiyor diye de agrimasin...:) Sevgilerimle, yanaklarindan öpüyorum.

Nuraycatasarimlar dedi ki...

Canım benim öyle güzel yazmışsınki beni çokkk duygulandırdın. Gözyaşlarımı tutamadım,özel hayatımın bu dönem çok hareketli geçmesi sebebiyle blog arkadaşlarımı ihmal ettim biliyorum. Şu an grip,öksürük yatıyorum. Ankara -Zonguldak -Bartın arası mekik dokuduğum için fazla hareket sağlığıma iyi gelmedi. Birde geçen hafta bir akrabayı kaybedince ,her şey üstüste Sevalcim. Bu mutlu günde kendi dertlerimle sıkmıyayım , iyiki doğdun Seval,iyiki varsın,sen var ya sen melek gibi bir hanımefendisin. Bu bloglar varya görmedende insanların sevilebileceğinin bir kanıtı. Ne iyi etmişizde blogger olmuşuz:)) Çokk öpüyorum canım mutluluk dolu nice yıllara sevgilerimle....

yemekbiraşk dedi ki...

doğum günün kutlu olsun sevalcim nice nice senelere..

durutarifler dedi ki...

7 aralık bizimde 25. yıl dönümümüzdü.
Nice nice senelere arkadaşım
Sağlıklı mutlu
Sevgiler

MAZES dedi ki...

günaydın canım arkadaşım,çay içmeye geldim .

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

hayırlı cumalar:)

pasta köşesi dedi ki...

nice güzel ve böyle duygu dolu yıllara ablacım :) sen çok tatlısın ve çokkkk seviliyorsun tamma mı :)

CEPAYNASI dedi ki...

nice yıllara:)

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

Sevalcim nice nice yıllar olsun hepberaber
Ve tümmm sevdiklerinle

Özgür Tatlar dedi ki...

dogumgunun kutlu olsun .nice yillara insallah.

Özgür Tatlar dedi ki...

mutlu yillar ,nice yaslara.

susamcorekotuFeriha dedi ki...

GECİKMELİ DE OLSA :(
SANA SAĞLIKLI,HAYIRLI VE MUTLU BİR ÖMÜR,
BLOGUNA DA UZUUUUUN YILLAR DİLERİM :)
SEVGİLER