baloncuklar

29 Aralık 2012

Çalışan Kadının Çamaşırla İmtihanı

İple çektiğim hafta sonlarında evde beni bekleyen bir dolu işi düşündükçe yorgunluğum birden daha da artıyor. Çalışan bir bayan olarak superman hızında hayatta tutunmanız gerek çoğu zaman. İş yerinde biriken mailler, evde ise biriken kirli çamaşırlar hep bizi bekler. Ev işlerinde “en sevdiklerimi?” soruyor arasıra ev hanımı olan arkadaşlarım. Ne yalan söyleyeyim çalışan kadınların “en sevdiğim” diyebileceği bir iş yok maalesef. Ama yinede ütü yapmayı  çamaşır yıkamaya tercih ederim.

Evliliğimin ilk zamanları böyle değildi tabii… Tam bir kabustu eşimin beyaz gömlekleri! Beyaz gömleklerin, pembeye çalan renkleriyle yüzleştikten sonra öğrendim renkli ve beyazları ayrı zamanlarda yıkamayı.

Geçenlerde ise Carrefour’dan aldığım bir ürün ile tüm alışkanlıklarımı değiştirdim. %100 Alman üretimi olan Dr. Beckmann ile gönül rahatlığı ile çamaşırlarınızı karışık yıkayabiliyorsunuz. Ben ilk önce emin olamadığım için renklilerle birlikte çok az giydiğim beyaz bir bluzumu yıkadım. Sonuç; renkleri birbirine asla karışmayan renkte çamaşırlar. Sonraki yıkamamda ise siyah, beyaz demeden doldurdum makineye, çamaşırların renklerinde hiçbir bozulma olmazken, Dr Beckman mendili ise mavi-mor tonlarında çıktı makineden.

Superman dostu bu ürünü nerelerden bulabileceğimi de sordum; Carrefour’un dışında Migros, Real, Şaypa, Metro, hatta evimin yanında bulunan Gratis’te dahi varmış. Biraz araştırdım, internetle haşırneşir iseniz www.cosmofresh.com ‘dan da bir tıkla alabiliyormuşsunuz.

Bir bumads advertorial içeriğidir.

2 yorum:

MAZES dedi ki...

yaaaaa,kandırıldım ,okuyorum...Sevalcım işe mi başlamış diyorum ....alacağın olsun canım benim,biz artık işe yaramıyoruz ,gerçekten yıllar damgasını koyuyor .Bu deterjanı denemedim,ben persil sıvıdan çok memnunum,en azında toz olmuyor.

Recep Altun dedi ki...

Merhabalar Sevalce Lezzetler,

Çalışan kadınlarımıza evin beyleri yardımcı olmak zorunda. Ben beyim diye kendini başköşeye atmamalı. Elinden ne geliyorsa ve ne becerebiliyorsa eşine yardımcı olmalı. Renkli ve beyazları ayrı ayrı makinada yıkayarak da sorunu çözebilirsiniz. Ama yıkanan çamaşırları balkondaki ipe ya da çamaşırlığa serecek biri lazım.

Siz çamaşır yıkama işini hem ekonomik, hem de pratik yönüyle çözmüşünüz. Tebrik ederim. Buna çalışan kadının buluşu diyebiliriz.

Selam ve dualarımla birlikte sağlıklı, mutlu ve hayırlı bir yıl dilerim.

Selam ve dualarımla.