baloncuklar

11 Nisan 2012

LİLA'LI DOST SOFRASI

Kırmızı gülDeğerli izleyicilerim,ziyaretçilerim,dostlarım GÜNAYDIN:)
 Bana yıl gibi uzun gelen bir aradan sonra yine bloğum ve sizlerle bir arada olmanın mutluluğu içindeyim:)
RABBİME şükürler olsun,özgürce üzerine basamasam da ayağımda ki ağrılarım yok denecek kadar azaldı.
Çok şükür yardımcı arkadaş sayesin de bahar temizliklerim bitti.Bu arada bu ay bende olan oturma günümde içime sinen bir şekilde,komşularımın yardımıyla lezzetler hazırlandı. 
Lila mor ve puantiye hast.olan ben:) Arkadaşlarıma lila rengi eşliğin de lezzetlerimi sundum.
Biz farkında olmasakta,zaman su gibi akıp gidiyor.Arkadaşlarımla tanıştığımız zamanlar çocuklarımız küçüktü,şimdi hepimiz de torun sahibiyiz.O zaman gündemimiz çocuklarımızdı şimdi torunlarımız:)) Hey gidi günler detirten,sohbet muhabbet dolu saatler geçirildi:) Ve sıra siz dostlarımla  paylaşmaya geldi:)
Lafı daha fazla uzatmadan sizi dost soframın görselleriyle başbaşa bırakıyorum:) Tarifleri en kısa zaman da kendi etiketleri altında yazıcam inşallah:)

LİLA'LI DOST SOFRAMIN LEZZETLERİ;
(Alttaki tarif başlıklarını tıklayarak tariflere ulaşabilirsiniz)   

Turuncu  Aşkı          



           



Sofralarımız; Halil İbrahim Bereketiyle VE her daim dostlarla dolsun.
                                    Sevgiyle kalın...

(Resimleri tıklayıp,büyülterek bakabilirsiniz.)

35 yorum:

hanife dedi ki...

Ne kadar güzel bir sofra afiyet şifa olsun

fatosun mutfagından... dedi ki...

hiiii sevalcimm lila kesinliklle benim rengim..evimi görsen bana hak verirsin:)))ellerine sağlıkk çok şık tertemiz bir masa ve nefis lezzetler çıkarmısın ortaya..sevgilerr

u.aydin dedi ki...

sevgili seval harika bir masa olmus,ben de cok severim lilayi,bahari hatirlatir,sumbulleri...
ellerine saglik hayatim,hosgeldin tekrardan,ozletme artik olurmu...

Fincan Teyze dedi ki...

torununuz olduğunu bilmiyordum. Allah bağışlasın. Sofra muhteşem ama hani bunların tarifi ;) Mercimekli açma böreğin özellikle tarifini bekliyorum.
Kolay gelsin. Umarım sağlık durumunuzda daha iyidir. Sevgiler

Adsız dedi ki...

Lila bahara neşe katıyor, ne de güzel, afiyet olsun, hoşgeldiniz.

Kiremithanem dedi ki...

Ebedi dostluklara dönüşür inşallah dostluğunuz ablacım..
Rabbim güzel insanlar içinde bulundursun hepimizi inşallah :)..
Sofra güzel hemde çok güzel..yüreğine sağlık..ağrılarının geçmesine sevindim benim teyzemde çok acı çekmişti dizinden ve tek çözüm operasyondu..o şekilde bitti çok şükür ağrıları..Allah herkese şifa nasip etsin inşallah ..amin.
Günaydın ablam..

Nil dedi ki...

maşallah. ben hiç böyle sofralar kurmadım :(bayıldım ellerinize sağlık.

durme durme dedi ki...

Çok şık bir masa olmuş, her şey nefis görünüyor. Ellerinize sağlık. Sevgilerle...

sarımutfak-hande dedi ki...

süper olmuş renkler de yemeklerde harika içim açıldı resmen
ellerine sağlık

ÖZLEMCE dedi ki...

Baharı karşılayan bır masa oldu.rengarenk..ellerinize sağlık

mutfagabuyrun dedi ki...

ayy canım yaaa.bu negüzel sofra böyle.içim açıldı bakarken.lezzetlerde harika.offf.daha ne olsun.ellerine sağlık.öpüyorum.

Rozerin'in Annesi dedi ki...

Seval ablam canim cok cok gecmis olsun oncelikle uzun suredir bende yoktum simdi gordum...masana bayildim harikalar yaratmissin ellerine emegine saglik...kocaman opuyorum...:)))

Nuraycatasarimlar dedi ki...

Masayı görünce içim açıldı,bahar gelmiş :) ellerine sağlık Sevalcim,afiyetler olmuş bile sevgiler:)

Unknown dedi ki...

Allah bereketini eksik etmesin..
O masada olmak var ve o mercimekli böreği hüpletmek vardı..
Harika bir masa olmuş ve ikramlar birbirinden güzel..
Masanın renginede bayıldım..
Ellerine sağlık canım benim..

Unknown dedi ki...

Canımmmm lila benim rengim masa çok
şık menü harika ellerine,emeğine sağlık.O masada misafir olanlar çok
şanslı sevgiler.

yemekbiraşk dedi ki...

canım benim ne hoş sofra böyle göze inanılmaz hitap ediyor kuranların ellerine sağlık:) sevgilerimleçç

YEMEK SEVDAM (ELİF) dedi ki...

Çok şık bir sofra olmuş. İkramlarında hepsi birbirinden nefis görünüyor. Ellerine emeğine sağlık canım. Sevgiler...

Pasta sarayim dedi ki...

Harika bir sofra,süper bir menü,
ellerine saglik afiyet olsun:)

bırtutamkekik dedi ki...

ablacımm,çook geçmişler olsunn..
böylesine güzel bir sofra ile gelmeniz içimi ferahlattı inanın..
sağlığınızın iyi olması ve bizlerle böylesine güzell lezzetleri paylaşabilmeniz için duacıyım bilesinizz..
çok şık olmuş sofran,ama ben turuncu aşkına bayıldımm..
tarifi var mı sayfanızda?
ya da gelecek mi sofranın peşi sıra?
emeklerine sağlık ablacım..
öpüyorum sizi.
muhabbetle ve sağlıkla kalınızz...

marifet ellerimizde dedi ki...

bayıldımmmmmmmmmmmmm maşallahhhh bende orda olsaydım.;((((((((

Arzu Sözen dedi ki...

nasıl bir sofradır bu böyle... rengarenk herşey harika. ellerinize sağlık afiyetler olsun:))

anne eli gibi dedi ki...

sofranda sofradakilerde harika görünüyor canım,ellerine sağlık,afiyet olmuş sizlere..

Nuran dedi ki...

çok geçmiş olsun hoş geldiniz. Dostlarla birlikte nefis bir masa, muhabbetiniz daim olsun sevgiler:)

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Geçmiş olsun Rabbim şifalar versin.

Hepsi enfes görünüyor, ellerine emeklerine sağlık canım.

zeynep dedi ki...

Sofranızı görünce içim açıldı . Lila baharın rengi , benim rengim . Ellerinize sağlık , sevgiler.

Sonu garanti tarifler dedi ki...

Çok geçmiş olsun.Masanızda blogunuzda çok güzel.Sizi izlemeye aldım sizde beni izlerseniz çok sevinirim.Kucak dolusu sevgiler..

onmarifet dedi ki...

Harika bir sofra içim açıldı ellerinize sağlık ...

Unknown dedi ki...

Cıvıl cıvıl bir sofra ellerinize saglık..

mihrimah dedi ki...

canım benim öncelikle yağının ağrılarının azalmasına sevindim.bu ağrılar çok zorluyor insanı.masa harika ötesi olmuş emeği geçen herkese maşallah diyorum...bende mor hastasıyım.vede beyaz sevgiler

ihlamurcum dedi ki...

Masaya hayran olmamak elde değil, inanılmaz zarif, güzel ve mükemmel olmuş.İltifat edecek kelime bulamadım.MUHTEŞEM ...

AslıASLI dedi ki...

Her şeyden önce daha iyi olmana, çok sevindim. Tekrar geçmiş olsun.

Sofrayı bir gördüm yüzümde gülümseme :) insana mutluluk veren renkler ve nefis lezzetler. Hepsi ayrı güzel görünüyor ellerine sağlık..

Unknown dedi ki...

Bu masada bir ben eksiğim:)tüh olmadı şimdi

Adsız dedi ki...

renkler, sofradakilerin sunumu eminimki lezzetler ,herşey harika görünüyor bayıldım çok şık olmuş ellerine sağlık seval ablacım...

Böğürtlen Taneleri dedi ki...

Harika görünüyor herşey canım ellerine sağlık.

Unknown dedi ki...

Sofra harika... Herşey çok güzel görünüyor ama çıtır kaselere bayıldım :) Sevgiler