baloncuklar

8 Nisan 2012

Benden haberler.Ve çokkk teşekkürler...

Kırmızı gülGÜNAYDIN.Arkadaşlar:)
Gününüz aydın ve sağlıklı olsun.Bana uzun yıllar gibi gelen bir süredir,istemeyerek de olsa sizlerden bloğumdan ayrı kaldım.
Yorum ve mail'lerle nerdesin? Merak ediyoruz diyen arkadaşlarım,kardeşlerim her birinize en içten dileklerimle,ayrı ayrı sonsuz teşekkürlerimi sevgilerimi yolluyorum.İlginizle ağrılarıma ilaç gibi geldiniz.
Maillerinize,yorumlarınıza geri dönemediğim için affınıza sığınıyorum.Hepsini telafi edeceğim inşallah.Sizleri çokk sevdiğimi sakın unutmayın olur mu?
Nerde olduğuma ne yaptığıma gelince,daha önce bahsettiğim dizimde ki sorunum bahar temizliklerine başlamamla olanca hızıyla geri dönüş yaptı.
Dizimde jel buz poşeti,ağrı kesici merhemler,ilaçlar hastaneye git gellerle ağrılı yoğun günler geçirdim.
RABBİM kimseye çaresiz dert vermesin.İnşallah RABBİMİN izniyle bu sıkıntımı atlatacağıma inanıyorum.
Önümüzde ki hafta burada,ay sonunda da istanbul da kontrollerim var.Bakalım son durum ne olacak!
Canlarım sesinize ses vermek için geldim.İnşallah en kısa,ama en kısa sürede sizlere ve bloğuma kavuşmak üzere ALLAHA (cc) emanet olun.Sizleri çokk seviyorum.
En içten SEVGİLERİMLEKırmızı kalp


23 yorum:

Adsız dedi ki...

Geçmiş olsun, çok iyi biliyorum neler çektiğini; kardeşimde de aynı sıkıntı var.Bir dönem gencecik hali ile bastonla gezmek zorunda kalmıştı, çünkü doktoru dinlemeyip her işe atlardı çalıştığı yerde.Sen de onun gibi yapma, canının kıymetini senden başka kimse bilmeyecek güzel arkadaşım.
Allah korusun tekrarından, gelmiş geçmiş olsun inşallah.Sevgiler.

dayatmalarda kayboluş dedi ki...

hoş geldin özlemiştik..

mutfagabuyrun dedi ki...

çok geçmiş olsun cnaım.acil şifalar diliyorum.inşallah en kısa zamanda iyi olup aramıza dönersin sevgiler.

siyah kuğu dedi ki...

Geçmiş olsun ,ALLAH şifalar versin arkadaşım...

yemekbiraşk dedi ki...

sevalcim çok çok geçmiş olsun iyi haberlerini bekliyoruz sevgilerimle..

Ahu Türkyaşar dedi ki...

Canım çok çok geçmiş olsun. Sana sağlık, mutluluk ve huzur dolu günler diliyorum. Sevgilerimle.

Nuraycatasarimlar dedi ki...

Çok geçmiş olsun Sevalcim,acil şifalar dilerim ...

Unknown dedi ki...

Canım geçmiş olsun Rabbim şifa versin
Dikkat et kendine olurmu en kısa zamanda dönersin inşallah sevgilerimle...

*mehtap dedi ki...

çok geçmiş olsun,bedenimiz bazen isyan ediveriyor işte:(

lila dedi ki...

Çok geçmiş olsun. Umarım kısa sürede toparlanıp dönersin canım.

Adsız dedi ki...

Öncelikle geçmiş olsun diyorum rabbim cümlemize sağlık sıhhat versin bloğunuzada dönersiniz sevgiler selamlar

Kiremithanem dedi ki...

Sevalcim Rabbim şifalar versin durumdan ve gelişmelerden haberdar et canım.

Erguvan Vakti dedi ki...

Büyük geçmiş olsun,inşallah bir an önce sağlığına kavuşursun,sevgilerimle:)

bırtutamkekik dedi ki...

Çok ama cokk gecmis olsun seval ablacim...
Yokluğunu öyle çok hissediyorum ki ablacim, merak etmemek mümkün değil..
Rabb'ime emanet olasın..
acil şifalar dilegimle...
Öpüyorum ablacim...

MERMERTEZGAHYEMEKTARİFLERİ dedi ki...

çok geçmişler olsun canım rabbim acil şifalar versin
sğlıklı bir şekilde dön aramıza sevgiler ALLAH a emenet ol ))

AslıASLI dedi ki...

Çok, çok geçmiş olsun. Acil şifalar diliyorum. Bir an önce hayırlısıyla iyileşip aramıza dönmenizi bekliyoruz..

sare dedi ki...

Sevalcim, çok geçmiş olsun.
Lütfen kendinize dikkat edin.
Görüşmek dileğiyle, sevgiler.

anne eli gibi dedi ki...

yokluğun belli oluyor canım allah acil şifalar versin,çok geçmiş olsun...

MAZES dedi ki...

eeeeeee,yine nereye kayboldun.....

Fincan Teyze dedi ki...

çok geçmiş olsun. Acil şifalar dilerim...

Fincan Teyze dedi ki...

çok geçmiş olsun. Acil şifalar dilerim...

Unknown dedi ki...

Seval abla teşekkür ederim geşmiş olsun dileklrine....Bu senedir Zonguldak hep felaket yaşadı bu kardan....zonguldakta pazar yeri çöktü,sizin orda duvar çktü bizim burda köprü umarım daha başka felaket olmaz ama diğer köprülerde de tehlike var....sana da çok geçmiş olsun umarım biran önce iyileşirin...senin yazılarını hergün okumaya alışmışım hem posttunu hemde yorumunu eksikliğini hissediyorum...bir an önce iyileşde buluşalım sevgiler...

ihlamurcum dedi ki...

Gerçektende insan merak ediyor.Allah şifa versin, kendinizi özletmeyin.