baloncuklar

8 Aralık 2010

LEZZET YAGMURU 'MA HOŞGELDİNİZ..

Tariflerime geçmeden önce sevgili Esinciğime teşekkürlerimi sunmak istiyorum.Esin kim mi? Bloğumun kurucusu, http://www.huysuzbalik.com/ 'un yazarı Esin Esra Güler.
Tesadüfen bloğuyla karşılaşıp Kdz. Ereğli 'de oturduğunu öğrenince hemen e-mail yazarak önce sanal yoldan  sonra randevulaşarak buluşup tanıştığım, güler yüzlü, tatlı dilli, şirin mi şirin genç bir hanım.Ben yemek bloğu açmak istiyorum nasıl açılır derken, '' ben kendim açtım sana da açarım Seval ablacım '' sözlerinden sonra işte bugün burdayım.Ben bloglar alemine,sizler de Lezzet Yağmuruma hoşgeldiniz.Güler yüzün, tüm yardımların, sayfandaki güzel dileklerin ve sözlerin için sonsuz teşekkürler Esincim.

Ayrıca bloğumun kuruluş aşamasında yardımlarıyla,bana gösterdiği sabır için kızıma sonsuz sonsuz teşekkürler.

Ve bugüne kadar her hayalimi gerçekleştirmemde sevgiyle beni destekleyerek motive eden yaşam kaynaklarım sevgili eşim, oğullarım,kızım,kardeşim Zaferime ve tüm aileme sonsuz teşekkürler.Canlarım sizler benim yaşama sevincim, hayat ışığımsınız.
                                                             Sevgiyle kalın.

6 yorum:

FİLİZ'CE dedi ki...

merhaba aramıza hoşgeldin,bende zonguldak merkezdeyim..zonguldaklı yemek blogları çok az,benim bildiğim 4 tane biriside benim komşum zaten,çogalmasını ,blog buluşmaları yapmak istiyorum bende..
inşallah sizde devam eder lezzet yağmurundan bizi mahrum etmezsiniz ve hep güzel şeyler paylaşırız..sevgilerimle..

HUYSUZBALIK dedi ki...

Seval ablacım şımarttın beni :)Teşekkür ederim güzel sözlerin için. Benim de tattığım o güzel lezzetleri bloğunda görmeyi sabırsızlıkla bekliyorum. Sevgiler...

Unknown dedi ki...

canım annem, gecikmeli de olsa hayırlı uğurlu olsun :) Başarılarının devamını diliyorum.Ama bu ne kadar gerekli bilemedim :)Çünkü biliyorum ki sen el attığın her konuda başarılı oluyorsun zaten..Her ne kadar bunu tam olarak ifade edemesem de; dinmek tükenmek bilmeyen yaşama sevincinin ve yenilikleri kucaklaşının, aydınlanmamdaki katkısı çok büyük :)Seni çok ama pek çok seviyorum..Sana ve babama sahip olduğum için dünya üzerindeki en şanslı insanlardan biriyim :)
İstanbul'dan kucak dolusu sevgiler..

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

Canım kızım,beni motive eden övgü dolu sözlerin için çok teşekkürler.Eğer birşeyleri başarabiliyorsam ve bu yaşama sevincimi sizlerden alıyorum.Sizler benim Hayat ışığım,yaşam kaynağımsınız.Hep beraber Sevgiyle nice Mutlu yıllara yavrum.

sarımutfak-hande dedi ki...

aramıza hoşgeldin canım
bloğun hayırlı uğurlu olsun
sevgilerimle

ALİ KOYUNCU dedi ki...

Benim birtanecik canım annem:) hadi bakalım evinde pc'nde hazır seni bekliyor.. Dns ayarlarını hiç kimseye gitmeden karıştıra karıştıra kendim yaptım.. ve söpörösümü buradan öğren istedim.. seni seviyorum dünyanın en hamarat en temiz kalpli ve en iyi annesi.. hepinizi cok özledim en kısa zaman da görüşmek dilegiyle canlarım:)