baloncuklar

8 Mayıs 2011

ANNELER GUNU KUTLU OLSUN


Yaşayan tüm Annelerin ve Anne adaylarının Anneler gününü kutluyor.Sadece yılda 1 gün değil her günlerinin anneler günü sevinciyle,sevgi,saygı,huzur ve mutlulukla geçmesini diliyorum.

Tüm Hakkın rahmetine kavuşmuş olan; Annelerimiz,Babalarımız,benim  Annem Babam. Hatice Annem ve Yakup Babam. Ruhunuz şad mekanınız cennet olsun,kabirleriniz Kur-an  nuruyla dolsun.
Haydi  değerli ziyaretcilerim, tüm hakkın rahmetine kavuşan annelerimiz,babalarımız için 1 fatiha okuyalım   bu günün hediyesi olarak,ruhlarına yollayalım.

Bu yemek bloğunu açma cesaretine sahip olduğum mutfak kültürünü,sevgiyi,saygıyı,özünde dürüst bir insan olmayı Annemden Babamdan aldığım temel eğitime borçluyum.
Bugün Anneler günü, 1 ay sonra da Babalar günü.
Artık Anneler Babalar günü bir taraftan, bana Annesizliğimi, Babasızlığımı hatırlatan hüzünlü bir gün.Diğer taraftan bu günümü ve her günümü Anneler günüymüş gibi hissettiren 3 hayırlı evlada sahip bir anne olmanın mutluluğunu yaşatıyor.
Bir yanım hüzünlü bir yanım mutlu,yani hüzün ve mutluluk arası bir gün bugün benim için.
                                                    İşte benim Annem ,Babam
Tüm insanlığı,yardım severliği ile mahallelerinin annesi,babası,dedesi,ciciannesi  ünvanıyla öğreticilikleri ve örnek oluşlarıyla,hanımefendiliği  ve beyefendiliğiyle,hala daha sevgi ve saygıyla anılan.Meleklerimiz. Bembeyaz gelinliği ve damatlığıyla,sevdiklerini ve yaşanmışlıklarını ardında bırakarak.
16  yıl önce canım babamızı, 6 yıl önce canım annemizi ebedi istirahatına uğurladık.
Canlarım biz çocuklarınız,torunlarınız,tüm sevenleriniz sizsiz yaşamaya alışsak ta, sizi hiç ama hiç unutmadık unutmıycaz. Yaşadığımız sürece  yüreğimizde yaşıycaksınız.

ZAMAN   ALIŞMAYI  ÖĞRETİYOR  AMA   UNUTMAYI  ASLA
                                                                                     Sevgilerimle...


10 yorum:

MERMERTEZGAHYEMEKTARİFLERİ dedi ki...

annciğiniz ve babacığınız nur içinde yatsınlar canım mekanları cennet olsu n sabırlar diliyorum sana
bede senin anneler gününü kutluyorum
seviler

HUYSUZBALIK dedi ki...

Allah mekanlarını cennet etsin Seval Ablacım. Senin de anneler gününü kutluyorum. İyi ki varsın. Sevgiler...

Adsız dedi ki...

Nur içinde yatsınlar..Çok etkilendim yazından..

çeşnici Handan dedi ki...

Anne ve babana Allah rahmetler eylesin. Anneler Gününü kutlarım.

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

Canlarim,annem babam icin Rahmet dualariniza cok tesekkur ediyorum.Ben de her birinizin ayri,ayri Anneler gununuzu kutluyor,annelerinizle ailenizle birarada mutluluklar diliyorum.
Sevgilerimle...

Unknown dedi ki...

Allah rahmet eylesin.
Geçmiş anneler günün kutlu olsun ablacım.
Ellerinden öpüyorum.

kalpkurabiye dedi ki...

Ablacımm Rabbimden rahmet diliyorum kıymetlilerin için...
anneler gününüzü kutluyorum :)
iyi ki varsınız :)
sevgilerimle :)

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

Sevgili Seval,
Annene ve babana Allah Rahmet eylesin, mekanları Cennet olsun.
Seninde dediğin gibi böyle özel günlerde insan onların yokluğunu daha çok hissediyor.
Bende babamı 10 yıl önce kaybettim.

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

Canlarim,Annem babam icin rahmet dualariniza cok tesekkur ediyorum.Her gun ve özellikle boyle ozel gunlerde yokluklarini daha cok hissediyoruz.
Sizlerinde anneler gununuzu kutluyor annelerinizle ailenizle bir arada mutluluklar diliyorum.
Sevgili muhterem.senin benim ve hakkin rahmetine kavusan tum degerli buyuklerimize ALLAHTAN rahmet diliyorum.
Sevgilerimle...

lezzettabağı dedi ki...

canım öncelikle öbür dünyaya göç eden tüm anne babalara allahtan rahmet diliyorum kabirleri nurla dolsun. senin de anneler gününü yürekten kutluyorum. bizler evlat sevgisinden, çocuklarımızda anne baba sevgisinden ve merhametinden yoksun kalmayalım..güzel paylaşımın için çok sağol görüşmek üzere esenkal.