baloncuklar

8 Mart 2012

Kadın bilene NEFES,bilmeyene NEFS' tir...


Kadın bilene NEFES,bilmeyene NEFS'tir.
Bugün 8 Mart Dünya Kadınlar günü.Her yerde kadından bahsedilicek övülecek,kollanacak.Bu günden, sonra hırpalanan,şiddete,tacize,itilip kakılan kadınların derdine son verilecek mi?
Ya yarın nolacak,kaldığı yerden hayata devam.Yine yazılı ve görsel basından okuycaz,görücez,duyucaz kadına şiddeti.Yani sorunlar bitmiycek bitmez.
Bazılarımız şanslı bazılarımız şanssız doğuyor.Bunun sonucunda da bazılarımız sevgi dolu bir yaşam,bazılarımız itilip kakılan bir yaşam sürüyor.İşte gerçek bu.
Ben bu yüzden yılda bir kutlanan günlere karşıyım işte. 365 günlük yaşam 1 güne sığdırılıyor ya !!!!!!!!!!
Bu gün madem bizim günümüzmüş,Can Dündar'ın güzel bir şiiriyle Tüm arkadaşlarımın kızımın ve kendimin 8 Mart dünya Kadınlar gününü kutluyorum.
Bir kadını sevmekle başlar her şey ama,bir kadını tanımakla varılır hayatın sırrına.
Bir kadını tanımaya soyunmak zor ama keyifli bir yolculuğa çıkmaktır.
Dört mevsimi bir yürekte buluşturur,bu yüzden de sürekli şaşırtırlar.
Sürprizlerin ardı arkası kesilmez,zordur anlamak onları.
Benzemek gerekir anlayabilmek için belki de..!
Kendi zekasını hatırlatanları sever,sevgisini göstermekten ürkmeyenleri,sürprizlere hazırlıklı olanları bir de.
Muson yağmurları gibi yağarken,sahrada çöl fırtınası koparıp,ardından güneş olup ısıtabilirler.
Dedim ya bir dünyadır kadınlar,yürekleriyle konuşan,gözleriyle gülen...
Can Dündar.


GÜNÜMÜZ KUTLU VE MUTLU OLSUN SEVGİLİ DOSTLAR:)

Kadın Eştir..Kadın yoldaştır..
Kadın Sevgidir..Kadın Emekçidir..
En önemlisi Kadın Anadır..
Bilene Kadın Herşeydir..
Kadın bilene NEFES,bilmeyene NEFS'dir...



                                    
   
                                         


                                                 
                                      






28 yorum:

Gülsüm dedi ki...

Merhaba Canim,
söylediklerinde haklisin tabi. Zaten asli esasi ol mayan bir cok gün kutlaniyor...
Ben yinede senin kadinlar gününü kutluyorum :)
Sevgiler

Kiremithanem dedi ki...

Takdir ediyorum yazı seçimin çok çok güzel..
Tekra kutlu olsun kadınlar günümüz..

EflHatun dedi ki...

başlık harika... çok etkilendim bu cümleden.. Sevgiler

neslice tarifler dedi ki...

Doğru söylüyorsunuz Seval Hanım. Keşke insanca, adil bir dünyada yaşasa kadınlar. Umudumuz bitmesin. Bu günümüz her günümüz gibi ayrıcalıklı olsun.

Unknown dedi ki...

çok güzel bir yazı olmuş "herkesin kadınlar günü kutlu olsun"

Noblesse dedi ki...

ne güzel bir söz, kadınlar günün kutlu olsun.

u.aydin dedi ki...

paylasimlarin hem anlamli hem de cok guzel.gonlune saglik,gunumuz kutlu olsun,sevgilerle.

AslıASLI dedi ki...

Kadın bilene nefes, bilmeyene nefs tir. Ne kadar doğru bir söz.

Bende kadınlar gününüzü kutluyorum.

Can Dündar kadını anlamanın sırrına varan biri..

İlayda'dan Hobiler dedi ki...

Seval ablacım öncelikle söyledklernde cok haklısın.. Keske tüm erkekler Can Dündar gibi kadını anlayabilmiş olsa... Bende senin kadınlar gününü kutluyorum... =)

Hayat Mutfakta Guzel dedi ki...

Kadın bilene...
Çok anlamlı bir söz, çok beğendim...

YEMEK SEVDAM (ELİF) dedi ki...

Başlığındaki sözü çok beğendim canım. Çok doğru söylüyorsun. Bu şiddetin sonu gelmeli artık.

Fransali Gelin dedi ki...

Bende bu soze bayildim, çok haklisin canim. Bu sozu titterda kullanmak istiyorum musadenle :)

Arzu Sözen dedi ki...

kadınlar günün kutlu olsun canım sevgilerle...:)

CAFE MERCİMEK dedi ki...

Herkes gibi bende bu güzel yazıyı cok beyendim,,bana yaptığın yorumda bahsettiğin kelime doğrulamayı kapatmaya calıştım ama yapamadım,eger yardımcı olursan cok memnun olurum :))

Elif'in defterinden (mndlna) dedi ki...

Tarifiniz yayınlandı ellerinize sağlık :)

http://elifindefterinden.com/2012/03/08/mercimekli-kofte/

Unknown dedi ki...

Ne güzel anlatmışsın! Eline sağlık...

Unknown dedi ki...

Ablacım günümüz kutlu olsun..
Çok öpüyorum.
Sevgilerrrr.

SEMA dedi ki...

Arkadaşım,hepsi çok doğuru,bir de ben şunu anladım :aslında erkekler eşlerini ancak hastalındıklarında ve ömürlerinin sonuna yaklaştıklarında anlarlar,bir de ailelere çok iş düşer ,ne ekersen onu bulursun .
dünya kadınlar günleri kutlu olsun .

Recep Altun dedi ki...

Merhabalar,

Hepimizi bir ana doğurdu. Kadınlar bizim anamız, bacımız, karımızdır.

En samimi duygularla, bloğunuz nezdinde tüm kadınlarımızın, Kadınlar Günü'nü kutlarım.

Selam ve dualarımla.

CAFE MERCİMEK dedi ki...

Evet galiba yapabildim,kelime dogrulamayı sayende kapatabildim,uğraşmıştım ama yapamamıştım, çok mutlu oldum yaa, yardımların için çok çok teşekkür ederim :))

Fransali Gelin dedi ki...

twitter yazmak istemistim canim eksik yazmisim :)

Unknown dedi ki...

Çok güzel bir başlı,k çok güzel bir paylaşım, teşekkürler Seval

pembe kekik dedi ki...

Çok güzel bir şiir.Çok güzel bir paylaşım.Kadınlar günün kutlu olsun.Sevgiler.

SULTANLARIN DÜNYASI dedi ki...

canım nasılda doğru şeyler yazmışsın kesinlikle katılıyorum sana ...seninde kutlu olsun canım arkadaşım.Bu arada kelime doğrulamayla ilgili beni uyardığın için çok teşekkür ederim ben farkında değilim sanırım düzelttim bu durumu çok teşekkürler:)

CAFE MERCİMEK dedi ki...

buldum buldum sevalcim,,bende kurbağa arıyorum kız bu kurabiye canavarı ;))

SeneminYemekleri dedi ki...

seninde canım kutlu olsun

bırtutamkekik dedi ki...

seninde kutlu olsun ablacımm..
ahh ne doğru yazdıklarınn..
muhabbetle ablamm..
:)

anne eli gibi dedi ki...

kadınlar günün kutlu olsun canım...