baloncuklar

6 Ocak 2012

YENİ YIL SÜRPRİZİ VE KISA BİR ARA


Kırmızı gülYeni yılın ilk haftasından,tüm izleyicilerime,ziyaretçilerime hayırlı cumalar.
Yeni yıl bize çok güzel sürprizlerle geldi.İnşallah yıl boyu da güzel sürprizlerle karşılaşırız.Hepimizin yeni yılı,tüm yaşamı sağlıkla ve güzel sürprizlerle geçer inşallah.
Bizim sürprizimize gelince.Büyük oğlum,ailece haber vermeden gelerek bize çokk güzel bir sürpriz yaptılar.Haa tabii 3 kardeş anlaşmışlar biz anne baba bilmiyormuşuz. Ama ne sürprizdi:)
Gecenin bi yarısı kapı çalıyor,karşımız da çocuklarımız vee torunumuz.Şaşkınlıkla birlikte mutluluk çığlıklarım,sevinç gözyaşlarım mutluluğumun dışa vuruşuydu.))))))))
Bugünler de Selma prensesle yiyoruz,içiyoruz,yatıyoruz,kalkıyoruz,oynuyoruz.Yok böyle bir sevgi böyle bir güzellik.Torun sevgisi meğer ne güzel,ne farklı bir sevgi ne güzel bir mutlulukmuş.Sizlere doğumunun müjdesini vermiştim.Şimdi kızımız 9 aylık oldu.Aradaki mesafeler ve gurbetlikten dolayı artık bir daha yaz tatilinde görebiliriz.
Yılın son aylarında ki sağlık sorunum dolayısıyla sıkıntı stres içindeyken selmamız yorgun bedenime,beynime ilaç gibi geldi.Bir anda pozitif enerjiyle doldum:)
Adeta pozitif şarj makinesine bağlandım,sadece ben mi? Dede,hala,amca hepimiz:)
RABBİM cümlemize de böylesi güzellikleri,sağlıkla huzurla mutluluklarla yaşatsın.(Aminn)
Geçtiğimiz yıl ilk defa yeni yıla eşimle yalnız girmiştik.Bu yıl çocuklarımız ve ailemizin yeni üyesi dünyalar güzeli Selmamızla girdik.Ama sayılı gün çabuk geçiyor,gitmelerine çok az kaldı.
Ve ben kısacık bir molayla huzurlarınızdan ayrılıyorum.Bomba gibi dönüşle yine huzurlarınızda olurum inşallah:)
                                                     Sevgiyle kalın...

29 yorum:

u.aydin dedi ki...

cooook seker.yerim o elleri ben.allah ayirmasin hayatim.gurbet zor bilirim.ama ne yaparsin boyle gidip gelmelerle hasret giderirsin.Allah'im yollarimizi acik etsin daim.
size neseli,mutlu gunler diliyorum torunun gelinin ve cocuklarinla.sevgilerle
minnosu op benim icin.

mihrimah dedi ki...

oyyyyyyyyy kuzucuğum maşallah ne kadar tatlı ve şirin öpmelere doyamıyorsundur torununu şimdi sen bizim yerimizede bu tatlı hanımefendiyi bol bol öp kokla .rabbim sağlıkla sıhhatle sevdikleriyle uzun ömür versin inşallah.sevgiler.

hayatreceli dedi ki...

maaşallah allah uzun uzun ömürler versin harika olmuş:)

sevgiler...

mutfagabuyrun dedi ki...

AYYY YERİM BEN ONU.MAŞALLAH ALLAH NAZARDAN SAKLASIN CANIM.SEVGİLER.

bırtutamkekik dedi ki...

maşallahh kuzumaaa:))
ne hoşş bie sürprizz..
tüylerim diken diken okudum,ve gözlerim doldu..
ablacım gözün aydın olsun...
tadına doyum olmaz günler geçirmeniz dileğimle..
koklayın benim için o prensesi...
rabbim tüm hasret çekenleri böylesine güzelliklerle kavuştursun inşallah.
sağlık huzur ve mutluluk sizinle olsun...
hayırlı cumalar...
muhabbetle...
:)

İnci Yemek dedi ki...

Sevalim yazını okurken çok duygulandım canım:)Allah evlatların acılarını göstermesin varsın uzak olsunlar iyi huzurlu olduklarını bildikten sonra.
Evet ben prensesin büyüdüğünü görmeyi çok istiyordum:)))
Yerim ben onu maşallah:)Allah nazarlardan korusun onu ve cümlesinin evladını.
Blogcanlardan esinin yeğeni var beril bebek:))utkunun günlüğü nasıl büyüdü bu çocuklar gözümüzün önünde çok hoş oluyor çokk:)
teşekkür ederim canım sen arada bir yakaladıkça fotoğrafları göster bize:))
ne diyelim darısı başımıza inşallah:))
sarılıp öpüyorum sevalim seni.
sağlıklı mutlu hafta sonları dilerim...

ayak izleri-sevgi dedi ki...

çok tatlı maşallah.. allah daha sık görüşmek nasip etsin bol sürprizli bir yıl olsun inşallah..

Nuraycatasarimlar dedi ki...

Gözün aydın canım,torunda bir su damlası,çokk şekerrr:)) Allah çocuklarınla mutluluğunuzu daim etsin sevgiler:))

Kiremithanem dedi ki...

Bebeğim,maşallah..Rabbim kaderini güzel eylesin sevdiklerine bağışlasın..

Elif'in defterinden (mndlna) dedi ki...

Ne kadar sevimli bir bebek bu. Allah gülen yüzünü hiç soldurmasın inşallah ve tabiki sizin de.

Adsız dedi ki...

ne güzel bir süpriz olmuş,Maşallah selmacık ta pek şeker pekbi fıstıkmış inşallah yine süpriz yaparlarda daha kısa bir süre içerisinde yeniden hep bir arada güzel vakit geçirirsiniz

Adsız dedi ki...

ne güzel bir süpriz olmuş,Maşallah selmacık ta pek şeker pekbi fıstıkmış inşallah yine süpriz yaparlarda daha kısa bir süre içerisinde yeniden hep bir arada güzel vakit geçirirsiniz

Unknown dedi ki...

oy maşallah çok tatlı:) böyle süprize can kurban:)

Nergiz GP dedi ki...

Merhaba, Allah sizi ve sevdikerinizi korusun. Ne mutlu size hep böyle sağlıklı, mutlu olur, paylaşımlara devam edersiniz inşallah. Sevgiler.

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

:))
:))))
iNSANA HEEERŞEYİ UNUTTURABİLİR !!
BEN UNUUTTTUM GİTTİ :)))

Canım.. allah şans sevgi sağlık dolu yıllar versin..

sevgiler.

Unknown dedi ki...

Onlar bizim baslangic ve yasam noktamiz .Saglik bir ömür byu hep mutlu olun isallah .Hayirli aksamlar.

Havva dedi ki...

Maşallah çok tatlı... Allah mutlu, huzurlu upuzun bir ömür versin Selma prensese

http://belguzaranne.blogspot.com dedi ki...

MAAŞALLAH ALLAH NAZARLARDAN KORUSUN SAĞLIKLI BUYUSUN

anneanneninemekleri dedi ki...

Çok tatlı maşallah,torun sevgisini bilmezmiyim Alla herkese tattırsın.

kurabiyeevim dedi ki...

Maşallah yaa.. Allah nazarlardan korusun.. Umarım kısa bir süre içinde tekrar birlikte olursunuz.. Birlikte uzun sağlıklı mutlu huzurlu yıllar geçirmeniz dileğiyle...
Sevgilerimle...

Unknown dedi ki...

maaşallah Allah bize de torun görmeyi nasip etsin inşallah

MAZES dedi ki...

iyi akşamlar ,Allah analı ,babalı mutlu ,sağılıklı büyüsün Selma prensesin.

Nilguntoys dedi ki...

maşallah allahım nazarlardan korusun

Unknown dedi ki...

Ablacııım Allah bu kuzucuğu nazarlardan korusun.
Uzun,sağlıklı bir ömür verisn inşallah..
Benimde içinde öp,kokla olurmu ?
Sen keyfine bak ama çok özletme kendini..
Çok öpüyorum.

SACİDE dedi ki...

Seval arkadaşım, işte torun sevgisi böyle bişey,çok tatlı maşallah ALLAH uzun ve sağlıklı ömürler versin inşallah.Benimde 3 torunum var ellerinizden öperler,şimdi 4'üncü torunum yolda,benim torunlarım hepsi erkek ALLAH uzun ömürler versin cümley'le beraber,dünya bir yana torunlarım bir yana sağolsunlar,sana sevgilerimi gönderiyorum canım,hoşça kal.

Aslıı dedi ki...

blogunuz çok şeker kızınıda maşallah :) hemen izleycnz oldum :) banada beklerim ziyarete bende yeni blog açtım :) http://hulyaninkampanyasarayi.blogspot.com/

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

Arkadaşlarım canlarım,
benim için çok değerli yorumlarınız,güzel dilekleriniz ve dualarınız için çok çok çokkk teşekkür ediyorum:))
Çokk farklı,çok özel ve yoğun duygularla dolu bir sevgiymiş.
RABBİM cümlemize de bu güzel duyguyu torun sevgisini yaşatsın.
Hepiniz için gönüllü olarak bol bol öptüm kokladım:))
Her birinize ayrı ayrı teşekkürler sevgiler,selamlar...

http://belguzaranne.blogspot.com dedi ki...

selam canım bebış çok tatlı allah uzun ömur versın sağlıkla buyusun ınsallah

Unknown dedi ki...

maşallah allah nazarlardan saklasın...