baloncuklar

18 Ocak 2012

   
Kırmızı gül Kar'lı soğuk bir kış gününden sevgiler Kırmızı kalpselamlar.
Havalar iyice soğudu.Kar gelecek geliyor derken önceki akşam bembeyaz güzelliğiyle bize de geldi:) Akşama doğru dolu yağışıyla başladı.Akşam üzeri camdan dışarı bakayım kar var mı derkenn dışarısının bembeyaz bir örtüyle örtüldüğünü ve lapa lapa yağan kar'ı görünce çocuklar gibi nasıl sevindim bilemezsiniz:)) Eee kolay değil 3 yıldır bekliyoruz.:))
Kar yağıyorr her yer bembeyaz olmuşş nidaları arasında ev halkına kar'ın gelişini müjdeledim:)) Öyle özlemişim ki? Dün gece saat 1,30 dışarıda ki harika doğa olayını seyrediyorum.Ya sabah erirse göremezsem diye:))
Aslında evimiz sıcak,eşim emekli kar keyfini yaşamak bizim için güzel tabii.Asıl çalışanlar bu karda buzda işe gidenlere yaşam zorlaştı.En çok düşündüğüm de odunu kömürü olmayanlar.Keşke hepsine yardım edebilecek gücümüz olsa!!! Bizler seviniyoruz asıl onların işi zor. RABBİM yardımcıları olsun.
Bir yandan üzülüyorum bu durumlara ama bir yandan da bu muhteşem doğa olayını da çokkk özlemişim.Bu güzellikleri görebildiğim için de mutluluğumu sevincimi gizleyemiyorum.Bu güzellikleri bize gösterdiğin için, görebildiğim,hissedebildiğim,üzerinde yüreyebildiğim için sana şükürler olsun ALLAHIM.
Akşam yemekten sonra sabırsız ben eşimi de ikna ederek hemen dışarı çıkmak istedim.Sabırsızlığımın nedeni ya kar yarın erirsee !!!

İlk yağdığı gün yumuşacık karların üzerinde yürümeyi.Akşam sokak lambalarının loş ışıkları altın da lapa lapa       yağan karın altın da yürüyüş yapmayı çok özlemişim çokkk...

     Lapa lapa yağan kar'ın altında sıcacık nestcafe içmenin keyfini özlemişim.

     Çocukların kardan adam yapmalarını,kartopu oyunlarını seyretmeyi özlemişim.


Elimde bazen yeşil çayım,bazen nestcafem camın önünde oturup o güzel manzarayı seyretmeyi özlemişim.


Bu akşam da komşularla kardan adam yaptık. (Yazımı gece 12 den sonra yazdığım için dün akşam oldu:)
Kar'la birlikte çocuk yanım ortaya çıktı.Sadece benim mi? Bütün komşularımın da:)) Ama don olayı başlamış,yerler kıtır kıtır buz gibiydi.Aman DİKKAT!
Kardan adam yaptık resimler çekildik ve mutlu bir şekilde evlerimize döndük.

        İçimizdeki çocuk hiç ölmesin,hep yaşasın, yaşatalım:))
       Sağlıkla,sevgiyle,dostlukla hep birlikte nice güzelliklere...

18 yorum:

hayatreceli dedi ki...

ayy ne güzel orası neresi bizim İstanbul da bukadar yağmadı yağdı eridi gitti:( bende çok özledim dediklerini umarım bizede nasip olur...
sevgiler canım...

EflHatun dedi ki...

Kar yağdığı ilk günün gecesinde biz de sevdiceğimle konuşuyorduk telefonda, ve hayalimiz tam da sizin eşinizle yaptığınızdı... dışarı çıkıp botlarımızı garç garç ettirerek yürümek :)) şu yanınızda nescafe götürme fikrine de bayıldım,arabanın üstündeki karlarla o termos ve bardaklar ne de hoş görünüyor :) karın tadını çıkarmak bu olsa gerek (:

sevil şahin dedi ki...

İstanbuldayım ama ben bu görüntü göremedim göremedim. Yok bu yakada yok kar falan sadece kuru bir soğuk :(
Oh sefan olsun
İnan bir ara eşimi bende kandırmak istedim ama kızım hasta olunca olmadı çıkamadık gelemedik karlı bölgelere :(

Rozerin'in Annesi dedi ki...

ne guzel manzaralar oyle...keske buradada yagsa...insan kac yasinda olursa olsun aslinda icindeki cocuk bir an cikiveriyor ortaya degilmi???

pompişCE dedi ki...

ne güzel manzaralar bunlar...
keyfini çıkarın..

bırtutamkekik dedi ki...

seval ablacım:)
sevindirdin bu kardeşini..
ömründe hiç kara ayak basmamış biri olarak o nescafeleri ben içiyormuşum gibi hayal ettim karşılıklı sizinle:)görseller çok hoştu..
yüreğinize sağlık...
ben seyre dewam ediyorum müsadenizle resimleri..
antalya,dan sıcacık sevgi ve saygılarımla:)

Nergiz GP dedi ki...

Çok hoşmuş. Bütün dileklerinize katılıyorum. Ne güzel anlatmışsınız ben de tam da böyle seviniyorum, zorda olanlar için de üzülüyorum.
Resimlere bayıldım. Doyumsuz bir zevkle baktım.

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

Reçelim; Burası Zonguldak'ın şirin bir ilçesi.İnşallah size de nasip olur.

Eflatun;Gerçekten soğukta karların altın da sevdiğin yanında sıcacık nestcafe içmek harika bir duygu.
Eşimi ikna etsem karda mangal da istiyorum ama kabul ettiremedim:))

Sevilcim;Haklısın,Kızım İst.oturduğu muhitte kar olmadığını,iş yerinin orda çok olduğunu söylüyor.Kızına şifalar diliyorum,geçmiş olsun.

Aytencim;Kaç yaşında olursak olalım.İçimizde ki çocuğu öldürmemeli yaşatmalıyız.Çünkü o bizim çocukluğumuzun saflığıyla yaşam sevincimiz.

PompişCe;Darısı size inşallah.

Ayşegülcüm;Teşekkürler.Biz sana karları yollıyalım,sen de bize antalyanın sıcacık güneşini yolla:)

Nergizcim;Ben de çok üzülüyorum.Keşke elimiz hepsine ulaşabilse.RABBİM yardımcıları olsun.Keder ve sevinç kardeşmiş derler ya zaman zaman işte öyle bir duygu içinde oluyoruz.

anne eli gibi dedi ki...

nede güzel yağmış buralara bir uğradı kaçtı..
şuan günlük güneşlik..

irem dedi ki...

tabi manzara harika kar topu oynamanın kardanadam yapmanın keyfi bir başka ama lütfen İstanbul'a yağmasın gerçekten senin fotoğraflarındaki kadar güzel olmuyor ;)

ufak bir hediyem var blogumda beklerim ;)

http://irem-just-a-dream.blogspot.com/2012/01/hediyem-var.html

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

Canım bengeldim. Kar manzarası harika biz antalyada kara hasret. Ama ulaşım zor kolay gelsin.banada beklerim.

Unknown dedi ki...

Ahh burayada yağsada bizde böyle keyfini çıkarsak..
En son 20 sene önce yağdı,aslında 10 sene önce çok azdı yağdı ama birkaç saat sonra kesildi ve oda çamur oldu..
Çok güzel görüntüleryaa..:))
Nasıl özledim anlatamam..:))

MAZES dedi ki...

ahhhhh,İzmirde en son kar 9-10 sene oldu herhalde ,geçen sene bir kere yağırkan gördüm,bu sene sadece haberlerde ,senin yerinde olmak isterdim ....

ikbalannem dedi ki...

canım teşekkür ederim yorumunuza anlatmak istediğimde bu zaten haklısınız blogunuz çok güzel ellerinize sağlık bayanların başarısıyla gurur duyuyor insan iyi akşamlar sevgilerle kalın

zeymurancafe dedi ki...

harıka canım bu kıs manzaraları yalnız cok usuyoruz eksı 38 derecedeyız ahhh ahhh sıcak sıcak gel neredeysen

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

Anne eli gibi;Bugün yine çokk güzel yağdı.Darısı size inşallah canım.

İrem;Haklısın canım,yağdığı zaman İstanbul trafiği alt üst oluyor.

Bir kase lezzet;Kar kış yok ama Antalya'nın da yazı ve denizi çokk güzel canım.

Melihacım;Ege bölgesinde kar pek olmuyor ama kuru soğuğu donduruyor insanı.

Mazes;Evet canım, oralarda pek görülmüyor.Gerçekten çokk güzel bir doğa olayı.

İkbalannem;Teşekkürler,düşüncelerine katılıyorum canım.Ben de bayanların tüm başarıları benimmiş gibi mutlu oluyorum.Öğrenme ve başarma azmiyle yapılamayacak hiç
bir şey yoktur.

Zeymuran; -38 derece mii?
Canım profilinde göremedim,nerede yaşıyorsun.Ayy -38 benlik değil.Çok üşüyen biri olarak ben donarım
heralde.

Unknown dedi ki...

Biz gerçekten şanslıyız tamam 2 yıldır doğrudüzgün kış olmadı ama yağdığında da zevkini çıkardık...Yıllar önce ilk evlendiğim yıllar 14 subatta yağmıştı Çaycuma -zonguldakta eski apartmanımızda ve eski komşularımla dışarda mangal yaptık nasıl zevkliydi anlatamam ama Antalyada da kışın gittiğimizde mutlaka Saklıkente gider yaparız bir tutam kekik üzülmeyin orasıda çok güzel sen eşini mutlaka kandır haftasonu için Seval hanım tavsiyem sadece sucuk en kolay pişen...sevgiler.

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

Pozitifpembe;Ben kar yağdığın da ilk günlerini seviyorum.ilk 2 gün tadını çıkardım.Şimdi camdan seyretmenin keyfini yaşıyorum.Karlar buza dönünce dışarı asla çıkamıyorum.Kayar düşerim diye:)) Hele ki şu an ayağımda ki sağlık sorunlarımla hiç çıkamam gibi geliyor.
Ama karda mangal keyfini yaşamayı da çokk istiyorum.İnşallah bir gün nasip olur:))