baloncuklar

19 Ocak 2012

MAVİŞ MASALARIM


Kırmızı gülSevgili izleyenlerim,ziyaretçilerim,her birinize karlı bir kış sabahından merhabalar.
Ailece etrafın da toplandığımız yazdan kalma,arşivim de yayınlanmayı bekleyen ikindi masamızla  ve komşularım için hazırladığım ikindi çayı masamla sizlerleyim.
Ailemiz veya dostlarımız için hazırladığımız lezzetler ne kadar nefis olursa olsun,sevdiklerinize şık sunumlu sofralar da sunmanızı öneririm.Her ne hazırlarsak hazırlayalım görselik ve sunum bence çok önemlidir.Hele bir de sevgimizi ilave etmişsek sonucun mükemmel olacağından hiçç kuşkunuz olmasın.

İkea'dan aldığım mavi puantiyeli ranır ve puantiyeli peçetelerle renklendirdiğim  ailem ve komşularım için farklı zamanlar da hazırladığım 2 ayrı masam.(Laf aramız da ben puantiyeli desenlere bayılıyorum:)))
                              
                   MASAMDAKİ LEZZETLER;
                           
                        Fırında paçanga böreği,

                            Fırında muska böreği,

                              Labneli  poğaçalar

                   
                  Sarımsaklı yoğurtlu kabak salatası
                   
                     Portakallı,çikolatalı cheesecake


Komşularım için hazırladığım masamı da yayınlayıp kaçıyorum:)) Bu masamda ki lezzetlerin resimlerini ayrı ayrı çekmemişim.Tekrar yaptıkça resimler sizlere sunarım.
                                       
Biriniz yemek yediği vakit "Bismillah" desin: Yemeğin başında "Bismillah" demeyi unutacak olursa,   (hatırlayınca) "Bismillahi fi evvelihi ve âhirihi (başında da sonunda da bismillah)" desin! Hadis-i Şerif

Masamda ki lezzetlerin tariflerini,resimlerin üzerinde ki başlıklarını tıklayarak ulaşabilirsiniz.
Resimlerin üzerini tıklayarak da resimleri büyütülmüş haliyle görebilirsiniz.













28 yorum:

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

canım ben geldim
harika bir sofra
ellerine sağlık
mutlu ol mutlu kal.
:)))))))))

u.aydin dedi ki...

ellerine saglik.hem puantiyeler hem de masandakiler cok sik hayatim.sevgilerle.

Çiçeklendim dedi ki...

Maviyi çok severim ve de bayıldım ben bu masaya. Ellerinize sağlık:) Çok beğendim.

Nuraycatasarimlar dedi ki...

Muhteşem görünüyorlar.))ellerine sağlık.Labneli poğaça hiç duymamıştım ,öğrenmiş oldum.Kabak salatasına havuç rendeleyip,az yağda kavurup onuda karıştırıyorum,tadanlar beğeniyor:)) Size afiyet olmuş zaten bizlerede eline sağlık demek düşüyor,sevgiler canım:)

Recep Altun dedi ki...

Merhabalar,
Blogger kardeşlerimden Küçük Hala, : “ara ara ses veriniz ki bizi merakta bırakmayınız” demişti. Ben de onun önerisine uyarak bir ses vermek istedim. Sizlerle beraber olmak, karşılıklı ziyaretlerde bulunarak yorumlar yazmak müthiş derecede çok güzel sosyal bir aktiviteydi. Gönül, elbette böyle sosyal bir paylaşımdan vazgeçmek istemiyor, ama ne yazık ki bir müddet daha aranızda olamıyacağımı üzülerek bildirmek isterim.
Hepinizi çok seviyorum. Selam ve dualarımla birlikte sonsuzluğun Sahibi’ne emanet olun.
Recep Altun

meri dedi ki...

Merhaba ben yeni geldim ve hemen takibe aldım:)
Bu masada ben de yer almak istiyoruuuuum.Ellerinize sağlık canım.

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

Bir kase lezzet;Hoşgeldinn canım. Mutluluğu hep beraber yaşayalım inşallah:))

u.aydın;Teşekkürler canım,benden de sevgiler:))

Çiçeklendim;Teşekkürler canım.İçinde puantiye olan her renk beni çekiyor:))

Nuraycatasarımlar;Teşekkürler canım.Labneli poğaçayı denemeni tavsiye ediyorum.Bayatlamayan süper bir lezzet,biz çok sevdik:))

Recep Altun;Her ne sıkıntınız varsa İnşallah halleder en kısa zaman da dönersiniz.RABBİM yardımcınız olsun.Siz de sonsuzluğun Sahibi’ne emanet olun.

birincisin dedi ki...

Mavi
ler nasıl yakışmış,harika sofralar hazırlamışsınız ellerinize sağlık.Sevgiler:)

mavii dedi ki...

içim açıldı ya bakarkennn ne güzel sunumlar bunlar böyle ama ne çok tuzlu yapmşısın valla tebrik ederim cnm seni çok zevklisin ikeaya gitmek istiyorum:)))))

mutfagabuyrun dedi ki...

içim açıldı bakerken masaya canım.maviş maviş.menü desen ayrı bir güzel.ellerine sağlık.öpüyorum.

bırtutamkekik dedi ki...

ablacımm,aklımı başımdan adı masalarının güzelliği:))
harika görünüyor her şey..
pırıl pırıl,özenle ve itinayla döşenmiş her şey...
:)
emeklerine sağlık ablacım.

bir de bloggerla ilgili benimde çok fazla bir bilgim olduğu söylenemez ablacım.
ufak tefek işte.
nasıl bi isteğiniz olduğunu yazarsanız bana,belki yardımcı olabilirim.
kucak dolusu sayga ve sevgiler..
:)

Adsız dedi ki...

seval abla ne iç açıcı ne sevimli ne zevkli bir sofra(lar) olmuş ellerine sağlık kapıyı tıklayıp gelesim var:))

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

meri;Hoşgeldin canım,her zaman beklerim,buyur gel:)

birincisin;Beğenin için teşekkürler canım.

mavii;Beğenin için teşekkürler canım.Yazın yurt dışından gelen kardeşim ailesi,çocuklarım eşim için hazırlamıştım.Bu nedenle herkesin sevdiği bir lezzet var masada.İkea'yı ben de özledim.Her ist.gittiğimiz de muhakkak ziyaret ederiz:)

sevdacım;Beğenilerin için teşekkürler canım.Ben de seni öpüyorum:)

Ayşegülcüm;beğenilerin için teşekkürler canım:)
Bu 2 hafta misafirlerim var.Müsait bir zamanım da yazışırız.

sevdecim;Beğenilerin için teşekkürler canım:)Her zaman
beklerim,buyur gel.

EflHatun dedi ki...

ben var ya bayılıyorum böyle uyumlu masalara. sanırım bu yüzden çeyiz hazırlıklarımda, şuna şu uyar,buna bu uyar karmaşası çekeceğim :) şimdiden aldığım pembeli günlük yemek takımları için bile uyumlu çatal-kaşık,runner düşünmeye başladım. hele bu mavişler,süper olmuş! masadakiler de harika görünüyor, ellerine sağlık!

neslice tarifler dedi ki...

Maviş bi masa görünce erkek bebiş mi geldi acaba dedim, komşularınız gelmiş :)
Böreklere bayıldım bayıldım. Her biri ayrı güzel. Ellerinize sağlık.

Kiremithanem dedi ki...

Merhaba Sevalim ne kadar güzel kareler bunlar..masa düzeni ve renklerine ba-yıl-dım!..
Komuşuların da sevmiştir eminim..
Sevgiler gönderiyorum canım güzelliklerinin artmaları deliğiyle.

Unknown dedi ki...

Seval Hanım,bloğu açtım valla içim açıldı...Maviye bayılırım ama düşündümkü hiç mutfak masasında kullanmadım ilk fırsatta ikeadan alırım bende...Ereğli ne güzel öyle hiçkar varken gelmedim ama sık sık gelirdik eskiden ama zonguldakta alışveriş merkezi açıldı 2 yıl oldu sanırım gelmeyeli..baharda sahilde yürümek çok zevklidir.Ayrıca labneli kurabiyeyi merak ettim tarifini nerden bulabiliriz.görüşmek üzere.

pompişCE dedi ki...

ay ne cici bir masa..ne güzel komşularınla birlikte beş çayı yapman..benimm komşuların benden yaşça çok büyük..bide çalıştığım için tanışmıyoruz doğru dürüst..böyle komşuluklara hep özlemim var..afiyet olsun size allah bozmasın..

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

Eflatun;Zevklerimiz ayni canım:)Benim için de renk uyumu önemli.İnşallah aradığın kaşık çatal ve ranırı da bulursun:)

Neslicetarifler;Canım şu an erkek bebiş yok benim bekarlar evlenince olur inşallah:)Börekler en kısa zaman da yayında olur inşallah.

Değmesin yağlı boya;Teşekkürler canım.Tüm güzellikleri hep birlikte yaşayıp arttırırız inşallah.

Pozitifpembe;İkea'da bir çok rengi var.Metre işi satılıyor,ben kırmızı ve mavi 2 rengini aldım.Sahilimiz çokk güzel.Ben buralı değilim ama burda büyüdüm ve ereğliyi çokk seviyorum.Labneli tarifi daha önce yazmıştım.Tuzlu hamur işleri etiketinden bakabilirsin canım.

pompişCE;Çalışan bayanların komşuluk yapması zor tabii,ama müsait olduğun bir hafta sonu hazırlık yaparak çağırırsan.Bence çok güzel bir komşuluk ilişkisi başlatabilirsin canım.Sen başlat görüceksin arkası gelicek.Biz çoğunluk ev hanımı olunca ALLAHA şükür komşuluk ilişkilerimiz güzel gidiyor:)

PAPATYA PRENSES dedi ki...

puantiyelere bayılırımmm ve turkuaz rengine :))

ellerine emeklerine sağlık canım

Ayten dedi ki...

su soguk havalarda bu mas mavi masa icimi isitti gercekten ellerine saglik...hepsi harika gorunuyor...kocaman optum..

Yasemin Kokulu Bir Hayat dedi ki...

renge bayıldım harıka otesı :)
yemeklerde sahane gorunuyor ellerınıze sağlık

Unknown dedi ki...

ellerinize sağlık cok güzel bir masa yemeklerde lezzetli görünüyor :)))

Behiye Sönmez dedi ki...

maviş maviş çok güzel bir sofra olmuş emeğinize sağlık :)

Aklımdan Geçenler Mideme Düşenler dedi ki...

bende kaç gündür ikea sitesinde arıyorum yok bulamadım hafta sonu gidip kendim arayayım diyordum ki kumaşmış çok şirin insanın gözünü alıyor...

Adsız dedi ki...

misafirlerim için değişik lezzetler ararken sevgili yengeciğimin bloğunu ziyaret etmeyi akıl ettim.Paçanga böreği,labneli çörek ve limonlu cheesecake tariflerinden yararlanarak süper bir menü hazırladım.Tarif isteyenlere bolğun adresini verdim bu arada.Eline yüreğine sağlık yengeciğim teşekkürler...

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

Papatya prenses;Zevklerimiz ayni.Tüm pantiyeler beni çekiyor çokk seviyorum canım:)

Ayten;Teşekkürler canım,ben de seni ve rozerini öpüyorum:)

Emine kaya;Etkinliğinde bol paylaşımlar diliyorum canım:)

biricitconsungunluğu;Teşekkürler canım:)

yağmurun günlüğü;Teşekkürler canım:)

Cafeinlife Behiye; Teşekkürle canım:)

Aklımdan Geçenler Mideme düşünler;Metre işi satılıyor kumaş değil naylon.Ama naylon gibi değil kumaş gibi duruyor.Bir çok rengi var,ben mavi ve kırmızısını almıştım canım:)

Ilgıncım;Teşekkürler canım.Tariflerimi hazırlamana ve beğenilmesine çokk sevindim:)
Gerçi sen daha güzellerini yapıyorsun:)

Fransali Gelin dedi ki...

Puantiye askina ne gorkemli bi masaaa, hele ustundejkiler ayri bi guzel :)