baloncuklar

5 Eylül 2011

BAYRAM KAHVALTILARIMIZ VE GEZİLERİMİZ

Kırmızı gülBir Ramazan ayını ve Bayramını daha geride bıraktık.ALLAHIM (cc) inşallah seneye cümlemize sağlıkla bu mubarek günlere ulaşmayı nasip etsin.(Amin)
Değerli ziyaretçilerim,blogcu dostlarım;Yolunuz düşerse sizlere de fikir olsun diye.Bugün yemek değil,gezdiğimiz gördüğümüz beğendiğimiz yerlerden bahsetmek istiyorum.
Bayramın 1.günü gelen eş dost misafirlerimizi ağırladık.Bayramın 2.günü yani oğlumun sizi bayramda sürpriz biryere kahvaltıya götürücem ısrarlarıyla ailece kdz Ereğli balı köyüne gittik.

Güzel güneşli bir günde doğal ortamda

Kuş cıvıltıları ve yanımızdan geçen tavukların,ördeklerin sesleriyle

Semaverde çay eşliğinde harika bir kahvaltı yaptık.
Ve en güzeli Yan tarafımızda ki masaya oturan aaa kimler var diyen sese döndüğümüzde çok sevdiğimiz uzun süredir görüşmediğimiz çocuklarımızın birarada büyüdüğü dostlarımızla karşılaşmak günün sürprizi oldu.Kahvaltı sonrası kahvelerimizi çocukların anılarını dinleyerek içtik.Onlar istanbula yola çıkarken biz de evimize döndük.Birde işletmecisi eşimin iş arkadaşı çıkınca,Bayram günü evden çıkılmaz diye gitmek istemeyen zorla ikna ettiğimiz eşim pek bi mutluolarak oğlumuza teşekkür üstüne teşekkür etti.Gülümseme Öğleden sonrası ve akşamı da yine büyüklerimizi ve arkadaşlarımızı ziyaret ederek geçirdik.
 Kdz Ereğliye yolu düşenler,bence buraya uğramadan gitmeyin derim.  Facebook,tan < Canbalı köy kahvaltısı > adresini tıklayarak bakabilirsiniz.
-------------------------------------------------------------Bayramın 3.günü yine oğlum ve kızımın sürprizi,bir kahvaltıya daha gittik.Zonguldak yolu girişin de Aydınlar Köyü Çıkışı,Subaşı yolu üzerinde büyük yeşillik alana kurulmuş bir tesis.Çocuklar için top havuzu,salıncağı,kaydırağı oyun parkı ,kiralayarak binilen Midilli atları,Mescidi,gözleme evi,kahvaltı ve ızgara çeşitlerinin bulunduğu kantini,wc si ağaçlarda asılı hamakları bulunan güzel bir piknik alanı.

Çevrede,ördek,kaz,keçi vs.hayvanlardan oluşan mini bir hayvanat bahçesi.

Herşey çok güzeldi,yanımıza gelen görevli köy kahvaltısı istermisiniz? dediğinde evet dedik vee işte adı köy kahvaltısı görünümü kent kahvaltısı olan kahvaltımız.

Herşey çok güzeldi,her çeşit vardı.Ama ben böyle doğal ve güzel bir ortamda köy ekmeği,köy peyniri,ve doğal ürünlerden oluşan bir kahvaltıyı tercih ederdim.
 Yine de herşey çok güzeldi.Sadece kahvaltı değil ızgara çeşitlerinden oluşan yemek servisleri de varmış.
Ailece çok güzel bir gün geçirdik,hamakların keyfini sürdük.

Açık havada içilen çayın keyfi de bir başka güzel oluyor.
------------------------------------------------------------

Ramazan öncesi 10 kişilik aile ekibiyle birlikte gittiğimiz,çok güzel vakit geçirdiğimiz tesisten de bahsedeyim.Düzcenin Aydınpınar köyünde Kaplanoğlu Alabalık.Bungolov evleri.
2 Kardeşin ailece işlettiği,güler yüzlü çalışanlarıyla temiz ve nezih bir tesis.Tertemiz havasıyla tam kafa dinlenicek bir yer.Alabalık havuzlarının içine koydukları çarklar döndükçe çıkardığı sesler,sayesinde sanki gürül gürül akan bir çağlayandasınız.
Herşeyi en ince ayrıntısına kadar düşünmüşler.Odalar da 1 çit kişilik 1 tek kişilik tertemiz pike takımlarıyla döşenmiş yataklar.Dolaplar da tertemiz havlular.Hatta namaz kılanlar için seccade tesbih bile düşünülmüş.Duşu wc.si içinde.
Yanımıza bir rehber alarak (tesis sahibinin oğlu) köyü gezdik,sık sık karşımıza çıkan dağlardan gelen doğal suların aktığı çeşmelerden bol bol soğuk sular içtik.
Akşam yemeğini teras tarzı hazırlanmış restorant,ta yedik,testiden sular içtik.Kahvelerimizi alt katta hazırlanmış şark köşesinde içtik bol sohbetler eşliğinde taa gece 3 çe kadar.

Sabah Alabalık havuzlarının yanında hazırlanan upuzunn masada çağlayan gibi akan suların sesiyle bizim sohbetler eşliğinde kahvaltımızı yaptık.Sofrada yok yoktu.Köy ekmeğinden köy peynirine kadar.

Kahvaltıdan sonra 1 gurup Paintball oynadılar.Ben oynamadığım için fotograflama işi bana düştü.
Vee dönüş vaktimiz geldiğinde güler yüzlü çalışanlar tarafından arabalarımıza kadar uğurlandık.
İşte tesisin güler yüzle çalşanları.
http://www.kaplanoglualabalik/. adresinden sanal turla tüm tesisi gezebilirsiniz.
 Teşekkürler Kaplanoğlu,güler yüzünüz ve  temiz,nezih tesis için.
-----------------------------------------------------------------
2. Durağımız Güzeldere şelalesi ve mesire yeri oldu.Tüm aile ekibi Ereğliye dönmeden orayı da görmek isteyince.Düzce'nin Aydınpınar köyünden,Güzeldere şelalesine doğru yola koyulduk.Hoşumuza giden yerlerde mola vererek bol bol oksijen depoladık.
Güzeldere şelalesi Düzce'den 18 km.uzaklıkta, 135 m. Yükseklikte ki kayaların üzerinden dökülen bir nehir adeta.Şelalenin girişin de araç park yerleri,göz alabildiğine uzanan çim alan ağaç altlarında piknik masaları,çadır yerleri ve orada da sanırım 3 taneydi bungolov evleri vardı.
Kah dar yollardan,kah ağaçların altlarından, kah ağaç basamaklarla inerek o muhteşem manzaraya ulaşıyor.

Şelalenin çıkardığı seslerle o muhteşem doğa manzarası birleşince duyduğunuz iç huzuruyla birlikte tüm yorgunluğunuzu unutuyorsunuz.Gördüğünüz her güzelliği fotograflamak istiyorsunuz.

Daha ileride Pürenli,Hira,Balıklı ve Derebalık Yaylaları varmış.Oralara gitmedik,akşam istanbul otobüsüne kızımı yetiştireceğimiz için gezimizi sonlandırıp.Düzce'den kızımızı uğurlayarak Ereğliye döndük.
-----------------------------------------------------------------
Kırmızı gül Hepinize,hepimize ailemizle,dostlarımızla sağlık,huzur,mutluluk dolu günler geziler diliyorum.Kırmızı gül