baloncuklar

12 Eylül 2013


Merhabalar ve Günaydın:) Değerli bloger arkadaşlarım ve değerli tüm okurlarım:)
Öncelikle hatır soran yorumlarınız için çok çok  teşekkür ediyorum:) Sormayanlara da çok teşekkür ediyorum.

Zaman zaman kısa ara vermeler dışında ilk defa bu kadar uzun ara verdiğim için affınıza sığınıyorum.Yazları ailece toplanacağımız yeni taşındığımız sitedeki internet problemi yüzünden bir süredir bloğum ve sizlerden uzak kaldım.Şu an evimizdeyiz döndük ve beni bekleyen işlerin arasında kaybolmadan önce,döner dönmez ilk işim sizlerle buluşmak oldu:)

Fakat sanırım bir süre daha üzülerek sizlerden uzak kalacağım.Bu nedenle özürlerimle birlikte özlemlerimi de bildirmek istiyorum.
Bazen sizlerle de paylaştığım dizimle ilgili problemlerim her gün biraz daha artarak ilerleyince Dr' rumun 2 ay sonra 2  ayrı ameliyat demesiyle kararsızlıklar içindeyim!

İnşallah en kısa sürede sağlıkla,güzel haberlerle,güzel tariflerle buluşmak üzere en içten sevgilerimle...
                                       
                                           Veeee




45 yorum:

petunyalarim dedi ki...

Cok sevgili arkadasim, ben de özür diliyorum, senden ve sizlerde... 8 haftadir tatilde olmam ve bulundugum yerdeki int-probleminden ziyaretlere gidemedim uzun süre... Sana cok gecmisler olsun, Rabbim hayirli sifalar versin tez vakitte insallah... Sevgilerimle, Filiz

NzlGl dedi ki...

Sevgili Seval hanım
umarım en kısa zamanda iyileşir tekrar sayfanızda beraber oluruz.
Sevgilerimle

Hobistanya dedi ki...

Selamlar Seval Hanım, Bloglarımızı ihmal edebiliyoruz bazen, ama inanın paylaşımlarını görmediğimizde de merak ediyoruz, Geçmiş olsun, acil şifalar diliyorum, En kısa zamanda tekrar görmek istiyoruz sizi,
Sevgilerle..

Unknown dedi ki...

Ablacığım bende uzun zamandır uğraya
madım Rabbim dermansız dert vermesin.
Acil şifalar dilerim,öpüyorum...

Adsız dedi ki...

Ameliyat olmadan önce ikinci bir Dr.kararina bas vurun derim,gecmis olsun.Sule

Beşparasız - Ayşegül dedi ki...

Canımm öncelikle hoşgeldin :)
Bloglara okadar alışıyoruz ki ayrı kalınca biryanımız eksik kalıyor adeta ..

İnş. en kısa sürede sağlığına kavuş ve aramıza dön :) Güzel haberlerini almak dileğiyel , sevgilerimi gönderiyorum sana ...

Asyadan Esintiler dedi ki...

Sevalcim çook geçmiş olsun canım.Rabbim tez zamanda şifalar versin inşallah.Bloğuna yazmasan da bizleri takip edip güzel yorumlarını eksik etme.Sevgi ve selamlarımla arkadaşım...

mutfagabuyrun dedi ki...

çok geçmiş olsun canım.acil şifalar diliyorum.işallah en kısa zamanda aramıza dönersin.sevgiyle kal.

ilhan dedi ki...

Çok geçmiş olsun. Diz problemlri zamanımızın moda hastalığı. Kısa sürede düzeleceğinizi umarım. Ameliyatları kolay da sonrası işte sıkı bakım istiyor.

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Sevalcim, saglik ve guzel haberlerini bekliyoruz..Umarim hersey istedigin gibi olur..gecmis olsun..sevgiler:)

Tahayla yeni hayat dedi ki...

Hoşgeldiniz sizi özledik :)) Çok geçmiş olsun sağlık problemlerinizi bir an önce atlatırsınız inşallah.

Banuca dedi ki...

Sevalcim ne güzel bir Günaydın bu böyle :)
Geçmiş olsun canım yaaa... Benim 40 yıllık arkadaşım Emine de iki dizinden birden ameliyat oldu, kıkırdakları filan parçalanmış artık gibi nedenlerle, sonrasında bir müddet dizlerini bükemedi, fizik tedaviyle açıldı, ama tamamen bükemiyor gene de, buna rağmen ağrılardan kurtulduğuna şükrediyor... Yani moralini bozmak için anlatmadım bunu, yanlış anlama,doktoruna güveniyorsan ve ağrıların varsa olacaksın ameliyat demektir... Allah yardımcın olsun, bizi habersiz bırakma olur mu, hatta bana telefonunu mail atsan, ben çok merak ederim çünkü...

gizlitad dedi ki...

Çok geçmiş olsun... inş. bir an önce sağlığınıza kavuşursunuz ;) Blogunuzu tarifime yazdığınız güzel yorumunuzdan sonra tanıma fırsatım oldu :) sanırım bir müddet daha incelemem sürecek ;)çok çeşitli ve güzel blogunuza bir an önce dönmeniz dileği ile sevgiler...

maviye iz süren dedi ki...

Çok geçmiş olsun sevalcim, umarım en kısa zamanda iyileşip aramıza dönersin..
dualarımdasın
sevgiler

Arzu Sözen dedi ki...

sevalcim hosgeldin canim seni gormek guzel... :-) acil sifalar olsun insallah opuyorum cok..:-)

İrem dedi ki...

Geçmiş olsun umarım en kısa zamanda iyileşirsiniz :) Dualarımız sizinle :)

reyhan kokulu mutfağım dedi ki...

canım ablacığım çook geçmiş olsun :( allahım acil şifalar versin inşallh.. cook opuyorum..

sevgilerimle....

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

Balım ablam çok geçmiş olsun ses vermen ne güzel kendine iyi bak tamam:))))

Unknown dedi ki...

çok geçmiş olsun..takipçinizim bende beklerim...http://birfiskelezzet.blogspot.com/ sevgilerimle..

vişnap dedi ki...

Sevalciğimm güzel yürekli arkadaşım şükür sesini duydum ve de çok mutlu oldum,çok geçmiş olsun.En kısa zamanda eski sağlığına kavuşacaksın canım inşaAllah .Sevalimm Karadenizdeyim henüz dönmedim ve burada netim çok ağır varla yok arası gibi:(Ondandır geç görmelerim canımm benim sakın ola bizleri habersiz bırakma tatlım ameliyattan da korkma tamam mı sonun da sağlığına kavuşacaksın.canımm çok öpüyorum Rabbime emanet ol..

Unknown dedi ki...

geçmiş olsun seval hanım en kısa sürede sağlığınıza kavuşursunuz inşallah

ihlamurcum dedi ki...

Allah şifa versin, heyecanla dönüş gününü güzel tariflerinizi bekleyeceğiz.Sevgilerle.

Unknown dedi ki...

Çok çok geçmiş olsun canımm.
Diz sorununu iyi bilirim:(annem çok çekti ve çkiyorda,şimdide bende sorun(
Allah şifa versin inşallah,hakında hayırlı neyse o olsun:(
Çok öpüyorum:)

Nuraycatasarimlar dedi ki...

Sevalcim çok geçmiş olsun, geç yazıyorum kusuruma bakma .
Acil şifalar diliyorum. Kendine iyi bak öptüm....

reyhane dedi ki...

Acil şifalar dilerim

vişnap dedi ki...

Canım Sevalciğim nasıl oldun ben seni merak ettim bir haber alabilseydim sağlığın hakkında içim rahatlardı.Canım çok öpüyor ve de acil şifalar diliyorum sana güzel arkadaşım,Allah'a emanet ol.

Heyyfi dedi ki...

Seval'ciğim, çok geçmiş olsun canım.
Umarım yakında güzel haberler veren yazını okuruz...
Bende bir süredir giremiyordum bloglara. Şu sıralar biraz daha rahatladım sanki.
Seni özlemişiz canım...
Sevgiler gönderiyorum sana...

Banu dedi ki...

Hoşgeldin canım özlettin kendini.
Çook geçmiş olsun Rabbim şifalık versin hakkında hayırlı olanan karar verirsin inşAllah...
sevgilerimle...

Banu dedi ki...

Sevalcim şımartan bir etkinliğim var katılırsan sevinirim.
AYRINTILAR...
Merhaba canlarım :) 27 Eylül 11 Ekim 2013 Tarihleri arasında Şımartan Tatlar etkinliği yapmaya karar verdim.
Beni şımartan un helvası ve çikolatalı tatlardır.
Peki ya sizi hangi nefis yiyecek tat şımartır?
Sizleri Şımartan Tatları benimle paylaşmanızı bekliyorum.
Paylaştığınız tarifin linkini bana yorum olarak yazmanız yeterli...
Sevgilerimle
Banu AltuN

ilhan dedi ki...

Çok geçmiş olsun. Siz sağlığınıza kavuşun da blog önemli değil. Diz ameliyatları basit ama sonrasi biraz sıkıntılı oluyor.

IŞILCA TATLAR dedi ki...

Sevalciğim,

Ben de yazlıktan yeni döndüm, arkadaşımı ziyarete gideyim dedim ve sağlıkla ilgili durumunu öğrendim.
Çoook geçmiş olsun. Umarım artık daha iyisindir.Nedir bu dizlerden ayaklardan çektiğimiz. Aynı dert annemde de bende de var. Bu son yılların hastalığı mıdır, nedir?
Acil şifalar diliyor yeniden aramızda olacağın günleri bekliyoruz.
Sevgilerimle,

Unknown dedi ki...

acil sifalar diliyorum bayraminiz simdiden mubarek olsun sevgiler

vişnap dedi ki...

Canımm nasıl oldun merak ettim seni bayramını kutluyorum sevgilerimle.

MAZES dedi ki...

SADECE İYİ BAYRAMLAR DİLEKLERİMİ SUNAYIM ŞİMDİLİK,BAYRAMDAN SONRA TAM ZİYARETLERİMİ BAŞLARIM,BU SENE BENİM İÇİN DE BAYRAM SEVDİKLERİMLE BERABER OLMAK KIYMETİNİ DAHA İYİ ANLADIM....

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Sevalcim biliyorum mesgulsun, biliyorum baglantinda problem var..saglikli mutlu bayramlar diliyorum sana ve ailene..sevgiler:)

akdenizkizi.blogspot.com dedi ki...

geçmişler olsun, sitenizi inceledim çok güzel...ellerinize sağlık, ameliyatla ilgili arkadaşlarda çok doğru şeyler söylemişler, mutlaka öncesinde ameliyatsız neler yapabiliyorsanız yapın, ikinci bir dr a görünün, acil şifalar

akdenizkizi.blogspot.com dedi ki...

geçmiş olsun

Nuraycatasarimlar dedi ki...

Sevalcim ,en son eylülde yazmışsın, umarım sağlığın iyidir.Geçmiş olsun.Çabuk iyileş özlendin :)

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Canim agrilarinin azalmis olmasini dileyerek sevgilerimi birakiyorum..

vişnap dedi ki...

Sevalciğim ben geldim sana baktım senden bir ses bir haber var mı diye canım nasıl oldun seni merak ettim aklımdasın her zaman.Rabbimden acil şifalar ve güzel günler diliyorum.Sarıldım öptüm.

İstanbul Kazan Ben Kepçe dedi ki...

Canım hoşgeldin tekrardan.. Bir daha bu kadar uzun ara verme gözlerimiz seni arıyor . İnşallah bir an önce sağlığına kavuşursun

İstanbul Kazan Ben Kepçe dedi ki...

canım nerelerdesin sen?sağlığın umarım yerindedir..

AslıASLI dedi ki...

Sevalim nasılsın? seni merak ediyoruz bir an önce aramıza dönmeni bekliyoruz.

vişnap dedi ki...

Sevalciğim canımm yeni yıl sana sağlık güzellikler afiyetler getirsin çok mutlu ol sevdiklerinle ve ailenle çok öpüyorum.Mutlu Yıllar Canımmm.

dantel saksı dedi ki...

sizi takip ediyorum çok seviyorum